Gå til innhold

Duramax

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Hei der..

 

hvem har tatt diagnose for deg?

 

Innvendig lekkasje er som oftest problemet med dysene at de begynner å lekke innvendig.. sjekk oljen din. Hvis nivået stiger får du diesel i olja fra dysene, hvis den ikke gjør det har du innvendig lekkasje i dysa som sender for mye tilbake i returrøret..

 

det er en omfattende reperasjon som koster 60 - 80 tusen hos forhandler..

 

du kan ta kontakt med meg hvis du vil ha reparert dette til halv pris ;)

 

Hans.Marius@QuickFix.no

 

jeg kan også ta en skikkelig diagnose på den og fortelle deg litt mer om disse problemene og motorene. Det skjer på fler og fler .

BMW 540iat '97 (Bruksbil)

BMW e30 338 touring '88 (Vinterens Prosjekt)

Chevrolet Corvette '87 (Støvsamler)

Sierra 2wd Cossie (Banebil) + Sierra 4wd Cossie (Lekebil)

Toyota Hi Ace (Deleflytter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår