_John_ Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Jeg hadde skrevet en lang tråd og nå er den slettet på grunn av navn. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Spørr du meg så er du ikke den eneste som har slitt med admins på detta forumet, de gjør så mye uforståelig til tider. - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_John_ Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Ja, det får da være grenser! Jeg er medlem på bilstereoforumet.no og der har jeg aldri fått ett eneste innlegg slettet. Men den tråden var lang og jeg vil gjerne se den igjen.. Tragisk opplegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Det har vel så enkelt med at tittelen på tråden din var elendig. BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Grunnen til sletting er pga elendig trådtittel.Du har også fått en tråd slettet tidligere med samme grunn. Da burde det kanskje ringe en bjelle hos deg slik at du kan lage bedre overskrifter. Les gjerne reglene (igjen)som du finner under FAQ oppe i venstre hjørne. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 dere administratorer: det er like lett og sende en pm til trådstarte om problemet som og slette et inlegg. synes dette skjer for unødvenig ofte med folk som har en dårlig tittel, ekstra irriterende er det når det er et langt skrevet innlegg Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Hvis moderatorene skulle måtte sende PMs til alle som feilposter, har for dårlige trådtitler osv ville vi ikke kunne hatt fritid. Du skulle bare visst hvor mye vi sletter/flytter iløpe av en dag. Så hvis folk her inne bare kan lese regler og poste på riktig plass så blir ikke tråder sletta. BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 nå var nå dette mest ment på lange inlegg. ikke sånne på 2-3 linjer skaff flere moderatorer:) Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_John_ Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Jaja, men herregud da!!!!!!!!!!! Har jo skjønt nå at tråden hadde dårlig tittel. Men dere kunne ikke svare meg på hva jeg skulle gjøre med det, slutt å gjenta dere selv! Hvor kan jeg lese/ finne igjen innlegget mitt så SKAL jeg endre tittel selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Kan ikke moderator bare endre trådtittelnavnet? Jeg kan godt ta på meg eneverv å jobbe med å kun endre trådtitler for dere, whoopdidoo problem fixed.... - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Når DU registerte deg på forumet godtok du reglene som gjelder, så da betyr det at du må følge de også. Hvis tråden blir slettet må du lag en ny, men jeg skal være grei å endre trådnavnet ditt. Bare husk det til neste gang så slipper vi dette. Så enkelt er det :) BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg