Gå til innhold

Billig xenon kit

Ranger emnet

mradolf

Anbefalte innlegg

Må jeg strekke nye ledninger da?

Har lite peiling på akkurat bilelektronikk.

Klarer alltid å tenne på noe når jeg kobler ledninger =S

Ikke nødvendigvis blende...vil ha jævlig godt lys.

Kjører mye langkjøring på natta, så da er det en fordel å se sånn store skogsdyr før de blir opplyst av kupelyset hvis du skjønner hva jeg mener!

Noen anbefalinger av KIT til bruk på fjernlys?

Veit da faan jeg hvilke pæretype det er på BMW e39.(fjernlys)

Har noe svake originale xenonlys på nærlysa.

Du trenger å koble plussledning(følger med) til batteriet. Denne gir konstantstrøm til rele, to jordledninger til karroseriet(følger med) og 4 ledninger til pluss og minus på begge orginalkontaktene. Lett som bare det

På din bmw har du angleeyes ? Da skal du ha H7 kit. Har du de gamle lyktene uten har du HB3

Best lys får du fra 4300k kit'ene, alt over blir bare mer farge, og mindre lys.

Jeg har ett par kit til salgs, bare send meg en pm hvis det er noe du lurer på :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han trenger ikke å koble på batteriet på sin e39.

Plugger bare langlys kontakten rett i ballasten til xenon kittet, samme kontakt.

Men det han derimot trenger er gjerne adapter ringer, slik at han ikke trenger å kutte i de originale festeringene til sine langlys pærer.

Fås kjøpt på f.eks. ebay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal prøve philips diamond vision denne gangen og hvis jeg ikke blir fornøyd,da tar jeg og monterer xenon fra hong kong..hehe

men satser på at philips er en merkevare og er mye bedre vel..er ikke helt sikkert om de billige xenon kiter er bra og de tilsvarer så mye kelvin som det står på dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
Må jeg strekke nye ledninger da?

Har lite peiling på akkurat bilelektronikk.

Klarer alltid å tenne på noe når jeg kobler ledninger =S

Ikke nødvendigvis blende...vil ha jævlig godt lys.

Kjører mye langkjøring på natta, så da er det en fordel å se sånn store skogsdyr før de blir opplyst av kupelyset hvis du skjønner hva jeg mener!

Noen anbefalinger av KIT til bruk på fjernlys?

Veit da faan jeg hvilke pæretype det er på BMW e39.(fjernlys)

Har noe svake originale xenonlys på nærlysa.

prøv http://www.haugland.biz

har montert bi xenon på hiluxen og har fantastiske både nær og fjernlys. enkel montering. trenger ikkje å klippe noen ledninger, kun plugg&play

Lenke til kommentar
Del på andre sider