Hansien Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Det virker som om problemene med varmeapp i e30'en aldri skal ta slutt. Nå har jeg da endelig fått montert "ny" vifte uten ulyder, men med lukt. Lukten av elektriske svidde komponenter. Var jo da såklart litt forbannet på dette og kontaktet gamle eier av vifta og lurte om den faktisk fungerte sist gang han hadde den i bruk. Og (såklart) svarte jo han ja. Beit meg også merke i at det ikke kom noe luft ut hullene i dashen da den stod på hakk nr1. Sjekka først at det var ingenting som holdt igjen vifta. Det var det ikke Dro ut vifta samtidig som jeg tenkte på om det var jeg som hadde klart å koblet feil, men når BMW har laget en hann og en hunn på vifta så burde man klare å koble den i rikig. Tenkte også på at jeg sølte litt olje(10w40) ved opplagringa/elektriske komponentene(se bildet) da jeg drev å smurte og klargjorde en trøsykkel for salg. (Det er ved den samme plassen det lukter svidd) Kan oljen ha skylda? Eventuelt at det bare er den som lurer meg? Går det ann å teste vifta ved å koble den på et batteri? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg