Gå til innhold

Bil og motor polering?

Ranger emnet

El_diablo

Anbefalte innlegg

Helt klar et must at bilen ser bra ut. Har prøvd mye forskjellige produkter når det gjelder polering. Jeg synes Grønn Turtel hardvoks fungerer bra, godt resultat, men mye jobb. Autoglym har også mye bra. Prøv Autoglym Super Resin Polish og etterbehandle med Autoglym Extra Gloss Protection, gir rått resultat, men holder ikke så lenge.

MEN er du virkelig ute etter sykt resultat så anbefaller jeg på det sterkeste Maguire produktene, de gjør virkelig forskjell.

Jeg bruker aldri maskin på bilen min, alt for hånd, ingen tvil.

Når det gjelder motor så har jeg følgende råd:

Lakk toppen ettersom den begynner å bli sliten eller best av alt, kromme hele toppen, koster ikke mye, holder seg bra leeenge! Alt av plastikk er til å lakkere, dvs at det kan poleres på og :)

Lykke til!!

Tut og kjør!!

Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke maskin? hmmz.. høres rart ut.. meguiars sine produkter er også bra,.. men jeg har liksom ikke helt fått like bra resultater med dem.. men klart.. detta er en smakssak

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Italiano power

Yess

Det er vel ikke så mange som går fra italiensk til russisk? he, he... :D

Nei!...er vel egentlig ikkje så mange som går fra russisk til italiensk heller da...:)

Meguiars er veldig bra, men også ganske dyrt så Shell Motorvask er tingen!

Du kan jette ken ej e på autofilforumet

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

men jeg skjønner ikke åssen du får det helt bra og totalt ripefritt uten maskin.... lyst til å dele hemligheten med meg? hehe

:D Hemmeligheten er hardt arbeid for bra resultat. Jeg synes resultatet blir mye bedre for hånd, blir litt tykkere lag og får jobbet inne produktet i alle rettninger. Smak-sak som sakt.

Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider