volvopajese Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 her er et bilde av mitt snart ferdige prosjekt. ferdig i mars 2009... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 oi har du rota deg bort? det her er ikke finn.no. moro du har fått lagt ut bilen på nett og det ikke er finn eller autodb. kom med flere bilder snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvopajese Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 kommer det kommer. vaske først. og du er vel den nye finn,no kongen vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 dæven det må jeg si. har du fått bilder av bilen ut her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvopajese Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 dæven det må jeg si. har du fått bilder av bilen ut her også jada. kommer fler,bare få vasket den først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 :ratatatat det har du sagt i flere dager nå jo. du kan få låne en bøtte med vann av meg. hvis du spør pent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvopajese Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 :ratatatat det har du sagt i flere dager nå jo. du kan få låne en bøtte med vann av meg. hvis du spør pent. vasker du den oxo da eller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 senteret på felgen så litt tamt ut. lakkere det svart? eller helcromme felgene? :) Ellers så den bra ut! Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Tøff amazon,mere bilder.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 senteret på felgen så litt tamt ut. lakkere det svart? eller helcromme felgene? :)Ellers så den bra ut! Se i bilblader fra da far din var ung så skjønner du... RETRO..... De fantes bare i 14 og 15" før, nå kommer de 17 og 18" også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 De felgene var jo sjefs ! Ligna litt på American Racing Salt flats etter hukommelsen? :) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvopajese Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 De felgene var jo sjefs ! Ligna litt på American Racing Salt flats etter hukommelsen? :) stemmer det vettu. passet greit til bilen syns jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Dei felgane er Knall!! Du må få vaska bilen som du har sagt så me får sjå meir bilder!!! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Må vi komme og banke deg før du vasker den eller? Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 varmt vann er dyrt vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg