volvopajese Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 varmt vann er dyrt vel? skal vaske i morgen.(lørdag) og lille pv turbo gutt,slutt nå. du er jo naboen min,så jeg vet nok om sparkel og biltema.:ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 gleder meg til å se flere bilder. er du snart ferdig eller du har jo venta på akselen drit lenge nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 skal vaske i morgen.(lørdag)og lille pv turbo gutt,slutt nå. du er jo naboen min,så jeg vet nok om sparkel og biltema.:ratatatat du sniker rundt og titter i garasje vindu mitt ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvopajese Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 gleder meg til å se flere bilder. er du snart ferdig eller du har jo venta på akselen drit lenge nå. søndag sa han i stad men men,ikke første gang jeg hører det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvopajese Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 du sniker rundt og titter i garasje vindu mitt ja. ha ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 hvor er det bildene blir av æ? har vel vaska bilen nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvopajese Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 hvor er det bildene blir av æ? har vel vaska bilen nå... blir ikke så lett og vaske bilen i garasjen. sett ut bilder av bilen din da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lownslow Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Tør du ikke ta den ut av garasjen før du har satt på 30mm fjærer nå eller?? Blir ikke avskiltet bak huset, ingen som ser deg der. he He :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvopajese Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Tør du ikke ta den ut av garasjen før du har satt på 30mm fjærer nå eller?? Blir ikke avskiltet bak huset, ingen som ser deg der. he He :peace: har ikke bak aksel på. ikke alle har det som deg vis jeg mister skiltene vettu.:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvopajese Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 vurderer solgt pga kjøp av volvo 242 med turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 vurderer solgt pga kjøp av volvo 242 med turbo. ja ja tok ikke lange tida http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16255350&WT.svl=Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvopajese Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 ja ja tok ikke lange tidahttp://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16255350&WT.svl=Link at den er vekk alt ja fra finn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 at den er vekk alt ja fra finn klarer du å legge ut bildene du tok for finn annonsa her a? eller er det bare på finn du legger ut bilder?:jackinbox: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 jevli tøffe felger da;p hoho, hvor får du kjøpt dem? pris? ;D;D Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvopajese Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 jevli tøffe felger da;p hoho, hvor får du kjøpt dem? pris? ;D;D kjøpte dem i f.stad. ca pris 17000 uten dekk.' men for og få plass så må du dreie felgene 5 mm på hver og korte aksel 4 cm.(2 cm hver side).(totalt med alt 5 cm). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg