Stiig Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Jeg har tenkt til og skifte til blått lys, så jeg lurte på hvordan pærer jeg trenger? vil helst ikke åpne for og sjekke for og så sette inn igjen og åpne på nytt, så lurte på om noen her visste hvordan pærer jeg trenger?:) er en honda civic 96:) skal bestille fra: dioder.no tenkte jeg meg:) Takk på forhånd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgepower Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Hør med realcar.no Der kjøpte jeg mine blå pærer. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiig Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Takk for tipset:) Hvilken av lysene kjøpte du?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Nå highjacker jeg tråden din, men vet du om det er en stor jobb? Litt keen på annen farge selv =P Lyst på VW blått =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiig Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Jeg har testa og åpna, det er ikke stor jobb i det hele tatt:) bare skru opp og ta huset ut, forsiktig så du ikke røsker ut ledningene bak der=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Jeg har testa og åpna, det er ikke stor jobb i det hele tatt:) bare skru opp og ta huset ut, forsiktig så du ikke røsker ut ledningene bak der=) Etter det er det bare å bytte ut pærene? Akkurat som å bytte blinklys eller parklys og lignende? Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiig Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Bak min så er det masse svarte knotter som du vrir og tar ut, der sitter lyspærene:) så er det bare til og bytte:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgepower Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Det er jkempe lett å bytte de pærene. Dem heter T-5 og ligner litt på parklys pærer. Men sjekk at alle virker før du skrur fast da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Det er jkempe lett å bytte de pærene. Dem heter T-5 og ligner litt på parklys pærer. Men sjekk at alle virker før du skrur fast da :P Hehe... Ja, det er en god idé =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg