lotus0001 Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 hei lurte på om noen har peiling hvor mye hk org. Lotus omega motor tåler? jeg kjøpte min går noen år siden å noen idioter som har bytta topp paking har satt i org 3000 2v paking... mangler noen kjøle hull å div.skjønenr ikkje at di sjekka dette å tenker på datasprut har hatt litt problemer med org. anlegget. noen råd? tenker på å ta ut ca 600hk... vis noen har råd å hjelp så er det veldi bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Skal vel være rimelig greit og få ut rundt 600 gamp tror jeg. vet ikke om du finner noe serlig på den svenske lotusomega siden jeg? lotusomega.se ellerno heter vel siden. De dro vel ut endel. Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus0001 Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 har vært litt i kontakt med han men ikkje akuratt om d, kjøpte chip av han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotusomega410 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 hei lurte på om noen har peiling hvor mye hk org. Lotus omega motor tåler?jeg kjøpte min går noen år siden å noen idioter som har bytta topp paking har satt i org 3000 2v paking... mangler noen kjøle hull å div.skjønenr ikkje at di sjekka dette å tenker på datasprut har hatt litt problemer med org. anlegget. noen råd? tenker på å ta ut ca 600hk... vis noen har råd å hjelp så er det veldi bra:) Hei. har selv en lotus omega, anbefaler deg å prate med gutta på protrim.no, de har peiling. mener du kan ta ut 600 hk uten og bytte innmat i motor, men topp pakning bør byttes det selger protrim og jma.. stemmer det att el anlegge ikke er det aller beste, jeg skal selv ha datasprut på min. Mvh Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg