Zimmern86 Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 er det noe forskjell på pærene på vanlig xenon og BI-xenon? Pæren er den samme størrelse/standard? feks H1 er "normal" så kommer BI-xenon i H1 samme størrelse? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 er det noe forskjell på pærene på vanlig xenon og BI-xenon?Pæren er den samme størrelse/standard? feks H1 er "normal" så kommer BI-xenon i H1 samme størrelse? Ja det er samme pære. Bi-xenon er rett og slett at det er et deksel som åpner når man setter på fulltlys og stenger når man kjører på nærlys. Dekselet lager lysbildet på nærlys og slipper ut alt lys på fjærn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 er det noe forskjell på pærene på vanlig xenon og BI-xenon?Pæren er den samme størrelse/standard? feks H1 er "normal" så kommer BI-xenon i H1 samme størrelse? Bixenon er hvis du har feks. H4 pære, hvor fjern og nærlys sitter i samme pære. H1 har kun fjern eller nær, så der trenger du to kit hvis du skal ha bixenon(xenon i både fjern og nær) H1 kommer ikke som bixenon pære, men du får bixenon hvis du har H1 på både fjern og nær, og kjøper kit til begge. Faen dårlig jeg er på å forklare Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 no ble jeg veldig usikker:p Noen sier samme pære, andre sier 2 kit? sjer på ebay så selger de bi-xenon kit, H1 pærer. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inge1 Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 bi xenon er hel og blend i samme pære.å det får du ikke i h1. h1 har kun en funksjon. men har du h1 på nær og fjern, så er det to sett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Har nå kunn i nærlys, så vis jeg skal ha Bi xenon må jeg kjøpe et kit til? så jeg må sjekke hvilken pære som sitter i fjernlyset, og bestille bi-xenon etter pæresorten i fjernlys? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Har nå kunn i nærlys, så vis jeg skal ha Bi xenon må jeg kjøpe et kit til? så jeg må sjekke hvilken pære som sitter i fjernlyset, og bestille bi-xenon etter pæresorten i fjernlys? Helt riktig :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Godt:) Noen leverandører som dere anbefaler? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 noen som tilfeldivis vet hvilken pæresokkel som er i fjernlysene til Audi A3 1.8T 98 modell (8L)? Er så kaldt ute:p Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 noen som tilfeldivis vet hvilken pæresokkel som er i fjernlysene til Audi A3 1.8T 98 modell (8L)?Er så kaldt ute:p Tror det er H1, men skal ikke banne på det. H1 eller H7 Godt:)Noen leverandører som dere anbefaler? http://www.vvme.com anbefaler jeg Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_S Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 eller http://www.dybvik-trading.no koster vel ca 2000kr for et sett, også er det 1års garanti og enkelt hvis noe ryker. til fjernlys anbefaler jeg 50w ballast. Siter ( )1972 Volvo 140 Turboprosjekt/Banebil. ( )2000 Volkswagen Golf 1.9tdi. (x)1994 Ford Mondeo 1.8 stv. (x)2002 Opel Vectra 1.8 stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 lurer fælt enda:p Vis jeg kjøper Bi-xenon fra ebay feks, så får jeg ikke nær å fjernlys i samme pære? Bare fjernlys? Ble litt usikker, hehe Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inge1 Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 det er to typer lamper på de bilene der. noen med h4: da har du mulighet for å få bi xenon på samme pære. noen med h1 og h7: da må du ha to sett med xenon pærer.. så det første du må gjøre er å se hvilke pærer du har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 ja, jeg kan ikke ha H4, så da blir det helt vanlige xenon lys jeg må ha i fjernlysene? må jeg bruke 50w ballast for å få mere lys liksom i fjernlysene? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Hva mener folket? 35w elr 50w i langlys/fjernlys? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg