Leirviken Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Jeg har et annet spørsmål. Hvordan blir den med 40mm senk? De selger ikke noe merre? noen som har bilder av en med 40mm senk.? hvis du vil ha bilen laav, så må det nok modifiseres litt. 40mm er ikke spes mye Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWM Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 du er broren til aleks sant? :P du var jo med han og så på bilen min i sommer, hvis du husker det..? den har ukappa 40mm lesjøfors.. og har 3" jt m 2 lyddempere på N/A motor som glatt gikk gjennom eu på biltilsynet i namsos. så det skulle jo gå greit for deg ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 du er broren til aleks sant? :P du var jo med han og så på bilen min i sommer, hvis du husker det..? den har ukappa 40mm lesjøfors.. og har 3" jt m 2 lyddempere på N/A motor som glatt gikk gjennom eu på biltilsynet i namsos. så det skulle jo gå greit for deg ihvertfall. Joh dah jeg er det.. :fatality: Jah det blir sikkert bra. tror jeg velger den med 1 lydemper, har et annet ligende til 142`n og der er det to lydempere. og den bitn er ikke modifiset. så den passer hvis det blir galt. :D Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTore Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Stoppa i teknisk kontroll, måtte ha lydtesting av eksosanlegget. JT 3" med 3"kat og 2 lyddempere fra en B230FK. Var en godkjent fyr som gjorde testen. Finnes ikke mange av dem, men uansett kom jeg 1!!! desibel under kravet, dvs det var på hengende håret at det gikk. Min bil er påbudt med kat. Hadde det vært bare lyddemper så hadde det ikke gått. Kjøp me 2 og så kjøper du itillegg det røret så du kan ta bort lyddemperen hvis du vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 lurer på hvor høy db jeg har på bilen min, som har 3"jt med en lyddemper og v8:P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140 Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 har 2,5" rør fra motor 1.lydemper mellom og rett ut, går bra det. bråker sykt mye , går greit på eu godkjeninga vert i gjenom 2 gang nå! (kjener jo en som jobber der da så da går det bra) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Det ble jt 3" med en lydemper.. (det skal være lyd i en gammel bil :D Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 hadde 1 lyd demper på min 240 turbo FT , og den gikk stille me det anlegge !!! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 jeg har 3"jt med 1 lyddemper på min 242 med b230ft, og den bråker ikke mye... Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg