Audia48e Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Hei.. Fikk meg en Blaupunkt handsfree til jul. http://www.blaupunkt.com/de/7607545550_main.asp Nr. 7 607 545 550-001 Jeg merket ikke at jeg hadde lastet ned feil software (7 607 545 500-001) før jeg hadde installert enheten. Det som skjedde var at jeg instalerte programvaren og alt gik som det skulle, helt til jeg startet spilleren på nytt.. Da sluttet PTT knappen å lyse, og når jeg prøver å gå til minnepennen kommer det NO CDC. Jeg har prøvd å lastet ned basic confic, men får ikke til noe særlig siden jeg ikke klarer å koble på minnepennen igjen siden den ikke får strøm eller noe. Noen som har noe erfaringer? Den virket fint helt til jeg instalerte maskinvaren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia48e Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Om det evt. går an å restarte cdspilleren? Ser ut til at den ikke gir strøm til enheten (selv om ptt knappen blinker litt når jeg skrur på tenninga). Koble til en vagkabel å se om den er blit deaktivert? Det er forresten en Audi Concert radio i en audi a4 2002 sedan. Enkel radio. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg