jondanir Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Kan litt når det kommer til bil, men når det kommer til xenon kan jeg like mye som bestemor på Toten! Hvis jeg skal ha xenon i både nærlys, fjernlys (og grøftelys), må jeg ha 2 kit da? Eller er det både nærlys og fjernlys i et kit? Og H1, H3, H7 osv.. What the fuck? :P Skjønner at jeg må ha eget kit til grøftelysene. Er det noen som kan forklare litt? Siter Audi 100 2.6E Avant 1993mod Subaru Legacy 1991mod (solgt) Saab 900i 1989mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Må nok ha tre sett. Ett til fjern, ett til nær og ett til grøftelysa. Aner ikke hva slags type pærer 100en bruker, men ser at på mange nyere Audier er det H7 som gjelder for hovedlysa. Er altså type pærer (sokkel) det er snakk om. Edit: Står litt om montering osv her: http://www.bilforumet.no/diverse-artikler/163411-ettermontering-xenonlys.html Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 har u h4 nær/fjern i samma pære så trenger du bare to sett. h4 bi-xenon Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondanir Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Takker for svar =) Snakka med en kompis som og mener det er H4 :) Men blir nok bare halogenpærer i denne runden. Det er lovlig og så sinnsykt mye billigere og du får nesten samme looken. Selv om det ikke kan sammenlignes når det kommer til lysstyrke, så klart :) Siter Audi 100 2.6E Avant 1993mod Subaru Legacy 1991mod (solgt) Saab 900i 1989mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Takker for svar =) Snakka med en kompis som og mener det er H4 :) Men blir nok bare halogenpærer i denne runden. Det er lovlig og så sinnsykt mye billigere og du får nesten samme looken. Selv om det ikke kan sammenlignes når det kommer til lysstyrke, så klart :) xenon look gir MYE dårligere lys:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondanir Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 xenon look gir MYE dårligere lys:) klar over det ;) Har tatt det på, og det er bedre lysstyrke enn gule/originale lys. Holdt på å kjøpe ornkli xenon, men det må av når bilen skal godkjennes og du får bot hvis det er kontroll =/ Trenger ingen superlys, vil bare ha den hvit-blåe lyset :P Det går vel ann å få hvit-blå lys i parklysene og? Siter Audi 100 2.6E Avant 1993mod Subaru Legacy 1991mod (solgt) Saab 900i 1989mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Du får kjøpt LED parklyspærer som gir deg "xenonlook". Kjøpte et sett fra SimoniRacing, føler de lyser litt svakt i forhold til det som var originalt. http://www.dioder.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondanir Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 her er lookalike-lysene :) både oppe og nede... Siter Audi 100 2.6E Avant 1993mod Subaru Legacy 1991mod (solgt) Saab 900i 1989mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zerex Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 200-300 for halogen, og 500-600 for xenon.. vet hva jeg ville valgt iallefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg