Gå til innhold

Fjell, Sund, Øygarden og Bergen Vest sivilbiler

Ranger emnet

Sivilpolitiet

Anbefalte innlegg

Siden lensmannskontorene mer eller mindre er slått sammen, deler dem også bilene seg imellom nå.

318106.jpeg

Ford Mondeo SVART SU32415 Kjennetegn 2 antenner på taket, og 2 strober i front, i sideruter og i bakrute. Aktiv i trafikkkontroller og gjennomsnittsmåling på R555 mellom Straume - Bergen. Dette er en Mike-bil. Denne bilen er utstyrt med Police Pilot.

318107.jpeg

Ford Mondeo SVART SU31254. Sivilbil, brukt til sivile arrestasjoner og trafikkontroller. Strober i tåkelys. Vanskelig å se at dette er en sivilbil. Mike bil

Ford Focus BLÅ SU52484. 2 antenner på taket. Mike bil

Ford Focus SVART SU31269. 2 antenner på taket. Ingen blålys, men kojaklampe finnes i bilen. Mike bil

Kom gjerne med liste her, fra ditt nærmiljø også! Dette er ikke ulovlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, kjempelurt å legge ut bilde av bil og nummer på dem..

Hvem sitter egentlig å pugger bilnummer og bilmerker? Må være rimelig paranoid.

Eneste måten å oppdage sivilsnut er å være våken når man kjører. To antenner osv. Og selv om man er det, kan de lett lure deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, kjempelurt å legge ut bilde av bil og nummer på dem..

Hvem sitter egentlig å pugger bilnummer og bilmerker? Må være rimelig paranoid.

Eneste måten å oppdage sivilsnut er å være våken når man kjører. To antenner osv. Og selv om man er det, kan de lett lure deg.

Eg må vel si at hvis eg har sett bilen i virkeligheten, så har eg nok mest sannsynlig lagt merke til merke, modell, bokstavkombinasjonen og noen av tallene i skiltet. Paranoid? Det vil eg ikke si. Ett autistisk trekk eller en unødvendig egenskap? Tja, kanskje....babyhmm?

Greit å vite er det uansett. Nå skal det jo sies at Sotra er en øy da, med ETT politidistrikt, så da er det de fire bilene og ingen andre mest sannsynlig. Kjekt å vite uansett.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...