Gå til innhold

Trenger hjelp!! Kan noen forklare

Ranger emnet

robz213

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg en WV Golf Comfortline 1,6 2000 mod. Og er nå klar for å sette inn noe anlegg, men for å være helt ærlig har jeg IKKE peiling på noe. Skjønner ingen ting når jeg ser tommer, watt eller amp?!?!

Høytalerene i døra fungerer greit, og vet ikke om jeg trenger å bytte de ut men vil gjerne ha en basskasse eller subwoofer baki som dunker litt. En kamerat av meg har en 1000 watts basskasse baki mondeoen sin, og jeg kunne tenkt meg noe lignende.. Hvor mye bør jeg legge inn i det og kan noen fortelle meg hvor jeg bør lete, og si noe kort om hvordan jeg får satt det inn i bilen med ledninger og sånne greier..

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke kan noe om det, ville jeg fått noen andre til å ta seg av det. For eksempel bilradiospesialisten eller autolyd i oslo. Har sett mye rart når folk prøver uten å kunne noe, og det ender ofte opp med knekte deksler, hull overalt, ødelagte cd-spillere og i verste fall bilbrann.

Om du allikevel skal gjøre dette selv, søk på forumet her. Det er mange som stiller samme spørsmål som deg.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av dette kan besvares her på forumet. Du må lære deg og bruke internett som en kilde. Står UTROLIG mye på nettet. Letteste er å se noen andre gjøre det før du gjør det selv.

Men bilradiospesialisten og autolyd som nevnt over er gode leverandører. Du kan også ta en tur innom bilradio forumet her og lese på prosjekter osv:)

Du bør også se stickyen over forskjellieg butikker med bilstereo :)

Det er ikke alltid høytalere med mest mulig watt er best:)

Mye skrift her nå:D Men les stickyene!

Ford Orion 1990- Førstebilen:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider