Harald G Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Hei Har nettopp kjøpt en BMW 3-serie e46, og skal bytte ut stereoen (kasettspilleren). Har mest lyst til å kjøpe original cd-spiller, slik at det ser ordentlig ut, men tviler litt på hvor mye jeg får for penga med den... Har vurdert andre spillere, men de passer jo ikke inn cd-spiller slotten, så jeg må kjøpe en ekstra kloss til, noe som ikke ser så bra ut... Ellers vil jeg gjerne kunne spille av egne sanger i bilen (fra mp3-spiller). Finnes det noen cd-spillere der ute som ikke er BMW-originale, men som utnytter hele plassen der cd-spillern står? (helst med minijack inngang). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 2-din spillere er det masse av... Pioneer og alpine er sikre merker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald G Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Hva vil 2-din si? Ser de er litt større enn vanlige spillere, men vil dette fylle hele cd-spiller slotten? edit: plassen i BMW'en er lengre enn vanlige cd-spillere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 2 din er med skjerm. er ikke helt sikkert ossen man gjør det på e46 så les på bimmers.no der står det eller spør.. Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Standard er 1din. 2din dobler høgden. Bredden kan du ikkje gjera noke med. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 e46 har 1-din, bredden som er forskjell på Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbelobb Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Går helt sikkert an å få kjøpt rammer som dekker til det som måtte bli av glipper på sidene ;) Siter Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt! Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald G Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Ja det gjør det. Finnes en kloss... Men det ser ikke så kurrant ut akkurat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Ja det gjør det. Finnes en kloss... Men det ser ikke så kurrant ut akkurat. kloss? du får en ramme slik at en vanlig cd spiller passer inn, ellers får du ta opp ting på kassett :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Hei Har nettopp kjøpt en BMW 3-serie e46, og skal bytte ut stereoen (kasettspilleren). Har mest lyst til å kjøpe original cd-spiller, slik at det ser ordentlig ut, men tviler litt på hvor mye jeg får for penga med den... Har vurdert andre spillere, men de passer jo ikke inn cd-spiller slotten, så jeg må kjøpe en ekstra kloss til, noe som ikke ser så bra ut... Ellers vil jeg gjerne kunne spille av egne sanger i bilen (fra mp3-spiller). Finnes det noen cd-spillere der ute som ikke er BMW-originale, men som utnytter hele plassen der cd-spillern står? (helst med minijack inngang). Hei. Resultatet kommer litt ann på hva slags spiller du putter inn også. Hvis det monteres en som er Sort matt i farge, med orange belysning, så ser det ikke halvgalt ut.. Og lyden kommer seg så mye at det er vært det.. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg