Gå til innhold

Bytte ut Audi Consert i A3 2006 mod

Ranger emnet

nero1978

Anbefalte innlegg

nero1978 skrev:
Så bare å dra ut den gamle og sette inn ny med standard ISO plugger? Alle høytalere og basskassa virker bra da?

Trenger vel bare spacere slik at den nye spilleren passer da? eller er det mer jeg trenger å tenke på?

Dette går helt fint, det er orginal sub som medfølger anlegget i bilen?

Det går helt fint ann å bytte spiller og den driver alt av vokaler og diskanter i bilen t.o.m suben.

Når du kjøper ny spiller så medfølger det spacer som skal monteres først, deretter plugger du spilleren bare rett inn:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nero1978 skrev:
Ja er orginal sub i a3 :) Takk for svar :) Får se om det blir en ny spiller etterhvert da! Irriterer vettet av meg å bare ha mulighet for CD'er...

Ja det er så sant, du kan vel heller ikke bruke MP3 CD`er?

Det blir jævla kjedelig å bare spille samme CD om og omigjen.. Er kjekkere når du har tilgang til andre enheter og har 5000sanger å velge mellom. (selv om man bare kanskje hører på 10 av dem):p

Nå blir det sannsynlighvis ny bil på meg å da blir nok spilleren min til salgs:

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=3942&katid=3&mid=m436&id=&vn=736

Jeg ser at denne heter: JVC KD-AVX22, min heter JVC KD-AVX33 og er fra fjordåret. Men innmaten er akkuratt den samme, det er bare designet som er endret på.:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider