Gå til innhold

Bensin er farlig

Ranger emnet

viper

Anbefalte innlegg

Jupp... Det vet man. En kamerat i militæret prøvede å brenne seg selv da han fylte bensin på en STOR gress klipper... Dunt å søle på eksosen når du fyller. Boff!

Det gikk bra men han, litt mindre hår her og der og slikt, Gikk værre med klipper'n til 170k...

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

Jupp... Det vet man. En kamerat i militæret prøvede å brenne seg selv da han fylte bensin på en STOR gress klipper... Dunt å søle på eksosen når du fyller. Boff!

Det gikk bra men han, litt mindre hår her og der og slikt, Gikk værre med klipper'n til 170k...

....prøvde å brenne seg selv? Lyst å bli dimmet eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

....prøvde å brenne seg selv? Lyst å bli dimmet eller noe?

Hehe man skulle tro det, men han var bare uforsiktig... Tror ikke han gjør det samme igjen.

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fastone

En kompis skulle sjekke hvor mye bensin det var igjen på en jerry-kanne. Oppskrift : 1 stk fyrstikk tennes, stikkes ned i kanna (for å kunne se bedre). Resultat : 1 stk svartsvidd ansikt. Heldigvis ikke noen alvorlige skader

er kompisen din helt dum?

hahaha

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis skulle sjekke hvor mye bensin det var igjen på en jerry-kanne. Oppskrift : 1 stk fyrstikk tennes, stikkes ned i kanna (for å kunne se bedre). Resultat : 1 stk svartsvidd ansikt. Heldigvis ikke noen alvorlige skader

Fy flate for en idiot.. han må være jævela stupid..

imstupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

En klipper til 170 000?

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ingenting.. de som blei testa i autofil-bladet kosta vel rundt en halv mill(?!?).. da skal du være glad i å stelle hagen sier nå jeg.. da hadde jeg heller fått tak i meg en motor, en kniv, et ratt, og noen firkantrør og lagd min egen doning :D

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT,men i samme "bane"

På en lokal fabrikk brukte man store mengder med Aceton,en noe brennbar bar væske som de fleste sikkert vet.

Dette ble levert på 200 L stålfat.En av de ansatte skulle ha et slikt for å brenne papir/søppel i,måtte bare fjerne toopen av fatet.

Startet opp vinkelsliper og satte i gang....hva skjedde da kappeskiva skar igjennom stålfatet :op

Han gjør dette garantert ikke en gang til,flaks som overlevde.

Zinka

Auditor fortuna juvat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zinka

Litt OT,men i samme "bane"

På en lokal fabrikk brukte man store mengder med Aceton,en noe brennbar bar væske som de fleste sikkert vet.

Dette ble levert på 200 L stålfat.En av de ansatte skulle ha et slikt for å brenne papir/søppel i,måtte bare fjerne toopen av fatet.

Startet opp vinkelsliper og satte i gang....hva skjedde da kappeskiva skar igjennom stålfatet :op

Han gjør dette garantert ikke en gang til,flaks som overlevde.

Zinka

Sier jo mer om han som gjorde det, enn hvor brannfarlig Aceton er.. men.. folk røyker stadig mens de fyller bensin så.. sist gang jeg så noe sånt, fikk jeg ikke på bensinlokket engang, jeg bare kasta fra meg pumpepistolen, slang meg i bilen og spant avgårde.. og da kikka folk rart etter meg.. herregud, jeg gidder ikke miste livet fordi en jævel tror at det er trygt å røyke mens han fyller.. Kom tilbake en time etter jeg, og henta lokket mitt. Fikk faktisk igjen pengene som var igjen også(Smart-stasjon m/ selvbetjening)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer vel hvert år når russen skal sjekke hvor mye bensin det er igjen på aggregatet som driver PA-riggen! onfiredevi

Stay UnderGround

Lenke til kommentar
Del på andre sider