lotherington Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Får jeg kjøpt motorvarmer til golfen noe sted? Fant ingenting hos norsk bildelsenter, som jeg trodde jeg kunne finne alt. Er motorvarmer vanskelig å sette på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runar Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Dra til Torshov bilrekvisita. Der får du Defa motorvarmer.. Varmeelement, kupevarmer, batterilader osv. Du får også hele kit. Nå vet jeg ikke hvem motor du har, men hvertfall på en 1.8l 8v motor så skal elementet monteres bak motoren i en av frostpluggene. Er litt trangt men går ganske greit. Du får også spesialverktøy til å få ut frostpluggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 frostpluggen du skal ha ut sitter noe køddent til. hadde vurdert å få et verksted til å gjøre akkurat det. sjekk hvor mye de skal ha. jeg klundra i to timer for å få ut pluggen på min bil...... Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Et tips hvis du vil spare penger er å hente dette på en hogger. Veldig mange har motorvarmer, og ser ikke for meg at den blir utslitt så fort Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Du kan jo kjøpe slik system som man monterer i den nederste kjøleslangen. Klipper slangen i to å monterer inn varmeelementet for så å skru slange-endene fast i elementet igjen. Funker gull det.. Mindre jobb er det også. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotherington Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Takk for hjelpen. Tenker jeg kjøper en motorvarmer på Thorsov og setter bilen hos Snap Drive. JEg har dårlig kunnskap med hvilke verksted som lønner seg, men har ett lite inntrykk av at Snap Drive er like greit som alle de andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Om du velger å gå for en slik varmer som jeg beskrev, er den såpass lett å montere, at de aller fleste klarer dette. Et kjapt søk her på forumet ang snap drive, ga meg dette: http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/38759-latterlig-snap-drive.html Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotherington Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Hmm, har litt dårligere erfaringer med å gjøre ting selv, uansett hvor enkelt det skulle være. Poenget med å bruke snapdrive var at han jeg kjøpte bilen av hadde en kvittering med en garanti på en reprasjon på ett eksosanlegg som jeg nå skulle ha sett litt på. Men jeg ble jo ikke veldig positiv nå, samtidig, er det ikke litt sånn overalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runar Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Ta en tur til Haugens Bilrep og Service AS i Skjærvaveien 20 på Strømmen. Har god erfaring med de. Har hatt bilen min der hver gang jeg ikke har fått gjort noe selv. De er også ganske hyggelig på prisene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg