kennien Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 det gjelder 1.6 td motor 1991 modell golf gammel termostat har en serie huller med gummipakning "over" , sikkert så den fungerer som en slags enveisventil. ny termostat har ikke disse hullene , og jeg får ikke termostat til å fungere , jeg tror ikke det er nok trykk slik at den øvre "trykk"-ventilen åpner .. noen som vet hva funksjon disse små hullene har ? vet ikke tilstand på vannpumpe , men jeg vet den sirkulerer og jeg kjenner ikke noe slark eller noe i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 De små hullene er vel bare for trykkutjamning, slik at det ikke bygger seg opp trykk bak termostaten når den er lukket. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg