Gå til innhold

Matter til dørken / devil eyes

Ranger emnet

Joakim Andre

Anbefalte innlegg

Må ha meg nye matter til min A6. Usikker på om jeg skulle ta i på stoff matter, har jo de orginale under gummimattene, men ønsker matter med kant på, slik at jeg ikke blir plaget me småstein under setene:P Noen som har noen tips til hvilken matter jeg burde kjøpe? link?

Devil eyes, noen som har noe tips der? Ser det er mange forskjellige produsenter som produserer disse, noen er allerede plaget med at lyktene ikke er bra, da noen produsenter ikke er fult så goe på lykter. noen jeg burde velge fremfor andre?

98 Audi A6 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår