lroedal Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Trenger et bra MSN-program til min Symbian-mobil. Har en E61, så er til S60 v3 jeg trenger. MEN! Jeg har qwerty-tastatur på mobilen, så har til gode å finne et program som støtter tastaturet. Jeg finner program som lar meg skrive med hele tastaturet, men ingen av de har latt meg bruke shift-knappen, så jeg har ingen mulighet for å bruke tegnsetting. Ikke fungerer æøå heller... Noen som vet om noe bra? :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Late faen :) http://letmegooglethatforyou.com/?q=MSN+til+S60&l=1 Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Artige navn på det du prater om.. Begynte å lure på om det var snakk om Volvo og Bmw her:op: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Late faen kan du være selv. Nå er vel helst saken at jeg har Googlet, og jeg har hatt minst ti forskjellige klienter inne på telefonen min til sammen. Men ingen av de har fungert skikkelig på min telefon, pga. qwerty-tastaturet! Derfor lurer jeg på om noen har et de VET fungerer. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg