berttheman Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Hallois. Har sittet og surfet og lest litt på forumet her ang ombygging ifra div e34 til m5. Har ikke blitt helt klok på det jeg har lest enda, så jeg lure på om det er noen som vet hvilken bil det er lettest og sette ein 92-95 modell m5 motor og girkasse i? Har ikke forstått alle de motorkodene enda:/ Har ein m5 motor på hand så lurer på hvilken bil jeg enklest kan bygge om og få det godtkjent ho BT. Finnes det noen ombyggningsguide på nettet? Takker for alle svar:) Siter 02 Bmw 520 iat Msport, 96 mod Bmw 5xx e34 90 mod Chevy Suburban(solgt),00 mod Bmw 523iat(solgt),81 mod Volvo 242(solgt),64 mod Volvo Amazon(solgt),65 mod Volvo Amazon HGV(solgt),88 mod Bmw 520i e34(solgt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinMartin Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Vil ikke si noe heeelt sikkert, men er vel de 520-525'ene med M50 motoren. Men registrer deg http://www.bimmers.no der, så kan de gi deg MASSE hjelp ;) Siter BMW E92 2007 M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg