alarm92 Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 (endret) Er gaanske førnøyd.. Lite appelsinhud og kun en renning, i skarpt lys ser man litt nupper av støv og fikk kondens fra kompressorn på pansre (Enda vi hadde vannfilter på kompressoren) Så resultate ble veldig bra med tanke på at det er lakket i en gammel silo... ;) Til helga skal jeg skru på speil, baklys og bakfanger, så skal jeg ta den ut i dagslys, så får dere se :) Er litt vanskelig førdi jeg er på skole hele dagen, å mørketia slår inn, så e så å si mørkt de dagene jeg kjøre hjem fra byen... Endret September 21, 2009 av alarm92 Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Går det ikke an å våt slipe vekk de tingene? :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Går det ikke an å våt slipe vekk de tingene? :) jo og polere:) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Fremgangsmåte? Da hadde du vert en knupp Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 vannslip med 2000+ og kjøp en boks med g10 og en boks med g3 fra gasolin.no og en poleringsmaskin så har du bra resultat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 (endret) Endret September 27, 2009 av alarm92 Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Nydelig :D Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 Virkelig bra det der! Facelift-lykter, felger og senk, så blir det bra greier :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 kan kjøpe facelift tåkelykter med xenon i av meg?:) eller hele fanger'n for ca 1000:) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 (endret) Hansi: har felg (Faktisk veldig førnøyd med dem) skal på biltema å handle spacer så vi får dm ut i hjulbuen :P, og den e senka 30/30, og man vil ikke ha mer hær ute på bone lande, senke jeg den mer kommer jeg ikke opp til huse! :O Har jo Devil Eyes lamper, men trur jeg skal montere bryter på LED`ene så jeg kan koble dm ut når jeg blir lei dem :P Crezit: Er det orginalfanger? Er ute etter tåkelys med xenon, har xenon i alle hovedlysene så :P Endret Oktober 1, 2009 av alarm92 Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 spacere på biltema ja. Hadde slike på min men det ristet i lav å høy fart så de tok jeg av. just u know =) Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 spacere på biltema ja. Hadde slike på min men det ristet i lav å høy fart så de tok jeg av. just u know =) prøvde de jeg også. møkk! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoeem Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Crezit: Er det orginalfanger? Er ute etter tåkelys med xenon, har xenon i alle hovedlysene så :P I 'alle' hovedlysene, har du så mange du da altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Hansi: har felg (Faktisk veldig førnøyd med dem) skal på biltema å handle spacer så vi får dm ut i hjulbuen :P, og den e senka 30/30, og man vil ikke ha mer hær ute på bone lande, senke jeg den mer kommer jeg ikke opp til huse! :O Har jo Devil Eyes lamper, men trur jeg skal montere bryter på LED`ene så jeg kan koble dm ut når jeg blir lei dem :P Crezit: Er det orginalfanger? Er ute etter tåkelys med xenon, har xenon i alle hovedlysene så :P det er org fanger og tåkelys. xenonkit'a er fra vvme.com ferdig tilpassa ,feks om du skal ha fmic:) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 (endret) I 'alle' hovedlysene, har du så mange du da altså? Ja, har to nærlys, en på høyre side og en på venste side. Så har jeg to langlys, en på høyre og en på venstre. Det vil si at jeg har 4 xenonlys.. spacere på biltema ja. Hadde slike på min men det ristet i lav å høy fart så de tok jeg av. just u know =) Okay, da handler jeg ikke der :P Funker dem på bilxtra? Hvor kan jeg eventuelt handle? det er org fanger og tåkelys. xenonkit'a er fra vvme.comferdig tilpassa ,feks om du skal ha fmic:) E det ikke dyrt å sende en hel fanger, er jo bare int. i lysene.. Men må ha penger til EU kontrollen, så vi lar det ligge denne gangen :) Går eu bra kan jeg feire med nye lys :yummy: Endret Oktober 10, 2009 av alarm92 Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg