Bjørgvin Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Bodykit ødelegger disse bilene totalt spør du meg. Humrer litt for meg selv når jeg blar igjennom annonsene på finn. Ser jo ut som brøytebiler med ræven på slep:roll: I tillegg tror de at salgsprisen stiger med 50k. Nei, "keep it clean" Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Bodykit ødelegger disse bilene totalt spør du meg. Humrer litt for meg selv når jeg blar igjennom annonsene på finn. Ser jo ut som brøytebiler med ræven på slep:roll:I tillegg tror de at salgsprisen stiger med 50k. Nei, "keep it clean" OEM styling er eneste som fungerer :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 kleen er veien å gå eller OEM :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Heheh :P Sant så sant :P Æ før min del like æ audien kleen, med småstyling som led lys og soting(No e audien orginalsota, det like vi) å kansje en liten airpress på hekken ;P Bilen er fin orginal, derfor jeg har planlagt å bygge den orginal. men det e no opp til enhver smak :) Moderators forslag til skrivemåte: Hehe :p Sant, så sant. :p Jeg for min del liker Audi clean, med småstyling som LED-lys og soting (nå er Audien original med tonede ruter - det liker vi) og kanskje en liten spoiler på hekken. ;) Bilen er fin original, derfor har jeg planlagt å bygge den original. Men det er nå opp til enhver smak. :) Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Gått for krom kanskje? Kommer jo helt an på fargen du skal ha på bilen da :) Flere bilder av lyktene her: http://audizine.com/forum/showthread.php?t=233077 Skal ha bilen i mørkegrønn metallic :P Blir mindre arbeid, slepp alt stresse med å ta av alt å lakke på innsia ^^ Takk før link :D Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Så sant så sant :P Hadde planer om å få den opp på hjul og kjørbar først, så klaske på en tøff spoiler og kanskje et bodykit rundt. Men denne bilen er støttet av lånekassen, så er ikke full av gryn akkurat :shake Støttet av lånekassen, dvs du bruker stipendet ditt på bil eller studie lån?:p Ville heller bygget den om fra grunn av til noe stort og clean. Jeg sitter på tanken å kjøpe en Beetle eller Audi 80 som jeg skal sparkle, pusse og modde skikkelig opp, men vi får se:) er mye som skjer fortiden så penger er det ikke så veldig mye av.. Kanskje kjøp av A3.:) Men, bygg den opp og stæsj den etterpå du, bare ikke fyr på med bodykit osv, det er ikke pent. OEM sitt, eller orginal, thats your choice;) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Jaa, ingenting e så pent som en strøken maskin :P Stipende går på bil og mat i kantina :P Æ synes at vis man skal bygge nakka me styling å greier må man bynne på en gammel bil som ikke e så nøye hvis man ruinere den :P Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Jaa, ingenting e så pent som en strøken maskin :P Stipende går på bil og mat i kantina :P Æ synes at vis man skal bygge nakka me styling å greier må man bynne på en gammel bil som ikke e så nøye hvis man ruinere den :P Helt sant:) Da har vi skjønt hverandre;) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 bare ikke en som er så gammel at det er synn å ødlegge :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Haha :P Ja, man bynne ikke å lakke og ødelegg ei perla av en ford mustang elns :P Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Haha :P Ja, man bynne ikke å lakke og ødelegg ei perla av en ford mustang elns :P Det er en bil som du godt kan ødelegge! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Det er en bil som du godt kan ødelegge! Syns dæ e fin :D Selvom dæm ryr i stykka å bare kan kjøres i 20+ xP Moderators forslag til skrivemåte: Synes de er fine :D Selv om de ryr istykker og bare kan kjøres i 20+. Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Syns dæ e fin :D Selvom dæm ryr i stykka å bare kan kjøres i 20+ xP Hehe, har aldri vært noen fan av Mustangene. Skulle jeg først hatt en amcar måtte det blitt en 67 Camaro (helst SS) :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hehehe. Dæm e nakka råskinn av bil dæm åsså :P Har aldri vert nakka fan av amcar, men dæm e fin å se til :P Moderators forslag til skrivemåte: De er noen råskinn av en bil! Har aldri vært noe fan av amcar, men de er fine å se på. Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hehehe. Dæm e nakka råskinn av bil dæm åsså :P Har aldri vert nakka fan av amcar, men dæm e fin å se til :P Foretrekker tysker jeg :) Kjekt å ha en bil som faktisk kommer seg rundt svingen :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg