alarm92 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Dæm lade dårlig under vanlig kjøring og rusing, men når man treng dæm lade dæm fint 1 bar :) Har akkurat overtrykk under vanlig kjøring :P E litt liter turbo "/ De lader litt dårig under vanlig kjøring og rusing, men når man trår til litt lader de fint 1BAR :) Har akkurat overtrykk under vanlig kjøring. Er litt liten turbo. Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Hehe stemmer, hadde en A4 før, men den bremsa over 270hk så var ingen orginal turbo på den :P Ser du er fra Tromsø du og, lykke til videre da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 hahahA, hvem er det som tekster nordlendingen? Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Nordland <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 hahahA, hvem er det som tekster nordlendingen? EyeLid Audi Moderator:D Nordland <3 :D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Tromsø e plassen :D Due, opeldude, Kor du bor? Kossn turbo hadde du? Treng turbobytte på min, e litt slark i den. Har trossalat rulla 270. vet at auti e plaga me turboen. Onkeln min hadde en allroad av nyere modell som måtte byttes turbo bare etter 150 000. Kor man kan kjøre dæm i ben her i tromsø? Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Jeg skal skjerpe meg når det gjelder å skrive dialekter. Men jeg må si at det er litt tøffere å skrive "Æ har fet bil" istede før "Jeg har nusselig bil" xP Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Jeg forstår deg hvertfall når du skriver norsk:) Men kjøp deg K04 turbo fra ebay.co.uk. Virker som det er OEM eller rimlig like hvertfall:) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Bor i solligården jeg.. :) Hadde en Garrett GT27-76RS, men hadde gjort en helt del annet og.. Er ikke bare og skifte til en annen turbo på disse motorene.. Motorstyringen er ganske trangsynt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Jeg forstår deg hvertfall når du skriver norsk:) Men kjøp deg K04 turbo fra ebay.co.uk. Virker som det er OEM eller rimlig like hvertfall:) Er det bolt-on, eller må jeg bytte masse deler, i tellfelle, hvilken? Bor i solligården jeg.. :) Hadde en Garrett GT27-76RS, men hadde gjort en helt del annet og.. Er ikke bare og skifte til en annen turbo på disse motorene.. Motorstyringen er ganske trangsynt :D Der bor bestemor, jeg har en i klassen som heter andreas som bor der og en kompis som heter Joakim :) Åja, tenkte at når jeg først skal bytte turbo, så setter seg bare på en litt større uorginal.. Orginale koster sikkert flesk. Men sant som du sier, er vell et helvette med motorstyring :) Er det du som har den Orange opeln? som står på solligården? Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Jeg forstår deg hvertfall når du skriver norsk:) Men kjøp deg K04 turbo fra ebay.co.uk. Virker som det er OEM eller rimlig like hvertfall:) Merkelig, hvis du titter på amerikanske Audi forum vil du se at det blir advart mot alt av eBay trim... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Er det bolt-on, eller må jeg bytte masse deler, i tellfelle, hvilken? Der bor bestemor, jeg har en i klassen som heter andreas som bor der og en kompis som heter Joakim :) Åja, tenkte at når jeg først skal bytte turbo, så setter seg bare på en litt større uorginal.. Orginale koster sikkert flesk. Men sant som du sier, er vell et helvette med motorstyring :) Er det du som har den Orange opeln? som står på solligården? Koste litt når du først skal bynne å bytte turbo, da må du ha ny manifoil/grenrør, dyse, intercooler, å et nytt map i allefall.. Jess d e min astra turbo, bor i øver-etasjen der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 hvis du bytter ti k04 så trenger du ikke bytte rør... men er jo lurt såklart Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Koste litt når du først skal bynne å bytte turbo, da må du ha ny manifoil/grenrør, dyse, intercooler, å et nytt map i allefall.. Jess d e min astra turbo, bor i øver-etasjen der :) Hmm. Blir dyrt, går 1.åre videregående, så har ikke tid eller gidd til å jobbe, kansje man ser på dette når man blir full av gryn. Men min fungerer no enda en stund :) Ja, du har en fin bil, sto å beundra den da jeg var der borte å hadde feilsøking på mopeden til Andreas.. Samt at jeg kjørte tur lamme han andre fyrn som bor i samme hus som deg, han som har framskjermen oppå hjuet :P Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 trenger ikke å trimme..bare Seeeeeeenk bilen helt i bakken, og feite felger som passer bilen :D:D kjekkast med en bil om alle igrunnen ser på kjeme glidandes lavt og breid eller en som kjem høg og fort ;p min mening :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg