Gå til innhold

Alarm's A4 1.8T

Ranger emnet


alarm92

Anbefalte innlegg

Dæm lade dårlig under vanlig kjøring og rusing, men når man treng dæm lade dæm fint 1 bar :)

Har akkurat overtrykk under vanlig kjøring :P

 

E litt liter turbo "/

 

De lader litt dårig under vanlig kjøring og rusing, men

når man trår til litt lader de fint 1BAR :)

Har akkurat overtrykk under vanlig kjøring.

 

Er litt liten turbo.

SELGES: Alt av A4 B5 deler

 

-Audi A4 Avant 1.8tqs 98"

-Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tromsø e plassen :D Due, opeldude, Kor du bor? Kossn turbo hadde du? Treng turbobytte på min, e litt slark i den. Har trossalat rulla 270. vet at auti e plaga me turboen. Onkeln min hadde en allroad av nyere modell som måtte byttes turbo bare etter 150 000. Kor man kan kjøre dæm i ben her i tromsø?

SELGES: Alt av A4 B5 deler

 

-Audi A4 Avant 1.8tqs 98"

-Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg hvertfall når du skriver norsk:) Men kjøp deg K04 turbo fra ebay.co.uk. Virker som det er OEM eller rimlig like hvertfall:)

 

Er det bolt-on, eller må jeg bytte masse deler, i tellfelle, hvilken?

 

Bor i solligården jeg.. :)

 

Hadde en Garrett GT27-76RS, men hadde gjort en helt del annet og.. Er ikke bare og skifte til en annen turbo på disse motorene..

 

Motorstyringen er ganske trangsynt :D

 

Der bor bestemor, jeg har en i klassen som heter andreas som bor der og en kompis som heter Joakim :)

 

Åja, tenkte at når jeg først skal bytte turbo, så setter seg bare på en litt større uorginal.. Orginale koster sikkert flesk. Men sant som du sier, er vell et helvette med motorstyring :) Er det du som har den Orange opeln? som står på solligården?

SELGES: Alt av A4 B5 deler

 

-Audi A4 Avant 1.8tqs 98"

-Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bolt-on, eller må jeg bytte masse deler, i tellfelle, hvilken?

 

 

 

Der bor bestemor, jeg har en i klassen som heter andreas som bor der og en kompis som heter Joakim :)

 

Åja, tenkte at når jeg først skal bytte turbo, så setter seg bare på en litt større uorginal.. Orginale koster sikkert flesk. Men sant som du sier, er vell et helvette med motorstyring :) Er det du som har den Orange opeln? som står på solligården?

 

Koste litt når du først skal bynne å bytte turbo, da må du ha ny manifoil/grenrør, dyse, intercooler, å et nytt map i allefall..

 

Jess d e min astra turbo, bor i øver-etasjen der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koste litt når du først skal bynne å bytte turbo, da må du ha ny manifoil/grenrør, dyse, intercooler, å et nytt map i allefall..

 

Jess d e min astra turbo, bor i øver-etasjen der :)

 

 

Hmm. Blir dyrt, går 1.åre videregående, så har ikke tid eller gidd til å jobbe, kansje man ser på dette når man blir full av gryn. Men min fungerer no enda en stund :)

 

Ja, du har en fin bil, sto å beundra den da jeg var der borte å hadde feilsøking på mopeden til Andreas.. Samt at jeg kjørte tur lamme han andre fyrn som bor i samme hus som deg, han som har framskjermen oppå hjuet :P

SELGES: Alt av A4 B5 deler

 

-Audi A4 Avant 1.8tqs 98"

-Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår