Gå til innhold

Alarm's A4 1.8T

Ranger emnet


alarm92

Anbefalte innlegg

Merkelig, hvis du titter på amerikanske Audi forum vil du se at det blir advart mot alt av eBay trim...

 

Stor forskjell på hva som selges på ebay.com (USA) og ebay.co.uk (England)

 

De turboene som de snakker om som er shit er som regel gamle SSautochrome eller XS power som er de samme. Men lest masse om disse, mange bruker disse mange mil uten problemer. Største feilen er at folk ikke monterer restriktor på olja inn til turboen da dør de av for høy oljetrykk. Så endel er ødelagt av brukerfeil. Men skal ikke påstå det er høy kvalitet på SSautochrome:P

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alarm92: De K04 turboene er bolt on så lenge du kjøper K04-15 versjonen. Kan finne en slik for deg om du virkelig vil ha en slik, de koster 2-2500kr ca uten frakt. Frakta fra england er ikke veldig dyr, men ikke glem at det sannsynligvis også blir moms på disse. Men alikevel billig, må gi mer for en standar K03 her i landet. Hvis du har litt penger til overs da ville jeg anbefale deg å samtidig kjøpe en annen eksos manifold med bedre flow, ikke så dyrt for et støpt ett:)

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyll bensin:)

 

K04'n har større eksos del og kompressor del etter hva jeg har lest. Denne kan vist faktisk spoole opp fortere enn orginale K03.

Men K04 kan gi deg mere effekt med riktig chip og endel modefiseringer.

Belastningen å trykket ved kjøring vet jeg ikke om er stor forskjell på, men det kommer også ann på hvordan du kjører, om høyt eller lavt gir, og om du kjører på rett strekke, nedoverbakke eller oppoverbakke.

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min får overtrykk så snart jeg tenker på gasspedalen hehe men den er chippet.. min turbo er det noe rart med den lader ÅVER 1.5 bar på maks og ca 1.4 på småhard kjøring dette er en k03 den lager myye trykk men leverer en veldig liten mengde luft t04 is on the way!!!!

 

Ahh! VIL HA :D Men blir ikke enda, før æ fikk vite prisen plugga, 200kr stk! :S Jesus kristus!!!!

 

Konge Almar, har du fått skilter på den eller skal du skaffe snart?

 

E du her din løk :P Du skal jo være på 80 forume ^^ Et år til æ får lappen, så stresse ikke :P

SELGES: Alt av A4 B5 deler

 

-Audi A4 Avant 1.8tqs 98"

-Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår