SierraStian Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Her har dere min sierra. er en 2,0 OHC. 87-modell. Liker denne veldig godt. hadde jo vert stilig med senk og felger men får se :) Får lappen om to måneder så da skal den stå klar ferdig registrert :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 har da satt på endel styling på den -audi rs2 fanger foran -combat side sjørt og bak fanger -cossy grill og vinge -15 tom 5 eika felger -kappa fjærer -grommere eksos -angel eyes -park lys i blink lysa -org sota baklamper -fjærna viskerene til lyktene foran -hvite blinklys foran og på sidene -sota ruter hele veien fram -bad look av gaffa teip;) og det var det trur jeg gjørt litt med den hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 og det var det trur jeg gjørt litt med den hehe Litt å gjøre for og få tilbake skiltene på den? eller skal du selge den siden du har den fine grønne? ;) Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Mange fine Sierra her da! Tror ikke jeg skal legge ut bilde av min "vakre sierra" som sa natta i høst.. Hih.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPCracing Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 http://www.namsosgatebil.no/galleri/displayimage.php?album=12&pos=24 http://www.namsosgatebil.no/galleri/displayimage.php?album=13&pos=3 sierra v6 2,8 , bur,senket,2,5"eksos,bøttestoler,4 punktseler,fuelcell,turteller,div målere,mye påkostet, lite finish hehe osvosv Er forøvrig til salgs for 8000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Litt å gjøre for og få tilbake skiltene på den? eller skal du selge den siden du har den fine grønne? ;) hehe er ikke noe som er med den tokk bare av skiltene pga årsavgita og skal bygge no kult ut av den hadde jeg tengt har jo kjøpt en cossi bunndel som jeg skal ha i den med is topp tihi så kommer nåkk på veien igjenn skal du se;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonza Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 ford rægger: hehe, va faktisk ikkje så gale me RS2 fanger på den, Tok seg bra ut ;) Siter Vw Passat TDI -01 Vw Golf mk3 -98Audi A4 TQ -00Ford Sierra -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 ford rægger: hehe, va faktisk ikkje så gale me RS2 fanger på den, Tok seg bra ut ;) hehe takk skal du ha:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 hehe takk skal du ha:D Såg veldi bra ut me denne frontfangeren der:) Måtte det mye modding til får og få den til og passe? :P Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Såg veldi bra ut me denne frontfangeren der:)Måtte det mye modding til får og få den til og passe? :P var jo litt da hehe men den var rett bredde men litt lang mot hjula så bare kappa den der og jalle no fester:P men kan være litt køddent og få lagd no fester pga blink/tåke lys hulla er rett over festene i vanga på sierra;) men er jo egentlig bare og "sveise" dem igjen og hive inn hele feste greiene fra en org fanger da går det nåkk greit.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiv880 Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Ser noe høy ut på de siste bildene, men det er fordi den står på håndbrekk i motbakke. :P EDIT: Vinterfelger på btw. 13" stålfelger med kapsler fra biltema <:o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonza Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 nais, Det e egentli ganske mange 90- mod sedan røde sierra'er på veien :) og jeg er en av sjåførene =D Siter Vw Passat TDI -01 Vw Golf mk3 -98Audi A4 TQ -00Ford Sierra -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonza Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hva tror dere om Hvite org stålfelger på en rød sierra sedan??? vurderer å lakke vinterfelgene (stålfelger) Siter Vw Passat TDI -01 Vw Golf mk3 -98Audi A4 TQ -00Ford Sierra -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Her er min;) Vinterbil: Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Milla Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Får vel legge ut noen bilder av "gutten" min da^^ Meg og Mathias Rompa til Mathias Innvollene til Mathias Nydusja Mathias i sommer :) Siter Milla & "Mathias" `93 Ford Sierra sedan 2,0 dohc m. combat styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg