bonza Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 hmm, kanskje likesågodt det :) Siter Vw Passat TDI -01 Vw Golf mk3 -98Audi A4 TQ -00Ford Sierra -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiv880 Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Etter sparkling og pussing. Blir mest sannsynlig lakkert i morgen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonza Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Sjå der du, fått på Cosworth støtfanger, det vart fint asso :) Vil det sei at den andre støtfangeren er til sanlgs da?? Siter Vw Passat TDI -01 Vw Golf mk3 -98Audi A4 TQ -00Ford Sierra -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiv880 Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Kobling av grøftelys: Montering: Resultat: Den andre støtfangeren selges ja. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonza Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Det vart mykkje finere med rød Cosworth fanger ;D Har akkurat kjøpt støtfanger til min :( Siter Vw Passat TDI -01 Vw Golf mk3 -98Audi A4 TQ -00Ford Sierra -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 den bilen er rosa og ikke rød da men ikke si det til noen Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Lakker de "dekslene" rundt sprederne dine blank svarte :) Blir MYE finere:) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonza Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Det blir litt finere om du lakkerer ''dekselet'' rundt grøftelysa ja. :) Hvor var det du fikk tak i lakken til bilen?? trenger litt selv :) Siter Vw Passat TDI -01 Vw Golf mk3 -98Audi A4 TQ -00Ford Sierra -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Hvis noen av dere gutta synes dere trenger Cossie interiør og frontgrill send meg en PM... Hvis jeg ikke får solgt setene blir de omgjordt til Audi seter hehe :D Baklokk med vinge har jeg liggende også. Løp og kjøøøp! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Kværna; Var det du som kjøpte de løine Compomotive felga jeg hadde? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Kværna; Var det du som kjøpte de løine Compomotive felga jeg hadde? Type interiør er det du selger ? Bilder/stand ? Ikke kjøpt noen compomotivefelger jeg nei :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Det er et helt ok 4x4 sedan interiør... Trenger en liten rens men ellers gfreit. Et par små sig.hull i førerstol. Baksetet er pent. Dørsidene er ok. Midtkonsoll er jeg usikker på... Dasj er borte. Var en på FMCN som kjøpte Et sett med Comp TH 7x16 til Ford... Husker ikke hvem det var serru åsså så jeg du hadde TH på din. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiv880 Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Det blir litt finere om du lakkerer ''dekselet'' rundt grøftelysa ja. :)Hvor var det du fikk tak i lakken til bilen?? trenger litt selv :) Kjøpte lakken på Ford. ;) http://i618.photobucket.com/albums/tt263/eivi91/Sierra/P110609_130301.jpg Lakker de "dekslene" rundt sprederne dine blank svarte :) Blir MYE finere:) Hm. Skal tenke på det. :) den bilen er rosa og ikke rød da men ikke si det til noen Jaha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiv880 Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanGS Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Få lista på cossie fangern svart ;) Fått tak i fanger jeg og. Lakkering av begge fangerne + grill skjer i løpet av uka ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg