Torak Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Incognito skrev: Ganske ille denne saken også. Sånne ting er jo bare synd. Jeg tror på han stakkaren som bare mente det som en "spøk". Ikke alltid lett å tenke klart etter noen bayere. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Greit at han mente det som en spøk, men Plumbo?? Forskjell på rett og galt klarer man, selv i fylla :) Hadde det bare vært saft eller liknende så skulle jeg tatt alt som en spøk. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Nå må dere skjønne at NORDMENN har den tåpeligste humoren i verden i fylla! Hvem andre tullinger enn nordmenn tegner på kompisa sine i trynet når dem savner?!.. jo nordmenn! hvem er det som stapper gulrøtter og andre gjenstander i ræva på kompisa sine når de sovner!? jo nordmenn! Er jo bare barnslig som faen spørru meg. Rart dem ikke helte bensin på stakkar jævlen og tente på han for å flamberer'n lissom! det hadde vært et heftig party trix! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 DRFT-R skrev: Nå må dere skjønne at NORDMENN har den tåpeligste humoren i verden i fylla! Hvem andre tullinger enn nordmenn tegner på kompisa sine i trynet når dem savner?!.. jo nordmenn! hvem er det som stapper gulrøtter og andre gjenstander i ræva på kompisa sine når de sovner!? jo nordmenn! Så må du ikke glemme å barbere vekk det ene øyenbrynet eller litt av håret på skallen ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 h aha ha h !omfg! har du blitt gjort det der til eller? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 off hørtes ikke noe godt ut:S Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 kult å ha norske venner! legger deg skakk dritings og våkner dagen derpå halveis homofisert lissom;!) Tror jeg hadde klikka i vinkler! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Det har ikke skjedd meg nei, men noen av mine kamerater har vel våkna opp med litt mindre hår i ansiktsregionen til tider. Det er barnslig moro, men samtidig ganske ubetalelig å se uttrykket på den det gjelder når han oppdager at det ene øyenbrynet eller STORE deler av panneluggen mangler, hehe.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 penis kødder man ikke med!! Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg