volvobrage Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 kvifor?!?!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 (endret) kvifor?!?!:( Var vel helst ein dårleg dag,så da sletter eg den:well: Har sålt turbomotor,men har ein b20 8boltet veiv stående..Så planen er:Nye Dellorto gassere turboconvertert(kjøpt) numererte,nytt Mangoletsi big bor innsug(kjøpt),Ny turbo fra Gik(kjøpt),Kugger drevsats i alu(kjøpt)+++Har sent inn registerdrev for ombygging til alu.Vurderer ein B20 R-topp.Skjelett svinghjul+++ Har funne plenum i carbon,men må sjå om de vil passe.. Vurderer turbokam fra tg-motor samt forsterket vipparmsbrygge. Motor skal borres til 2,2 å smidde stempler og råder,men det kommer senere.Blir å montere det meste på orginal motor for å se om alt passer. Noen som har prøvd ein R-sport topp på b20? Vet ikkje om den vil fungere sammen med turbo... Topp og motor blir syredyppet så alt blir som nytt. Amazonen ska få litt nye lister å dørpakninger+eg må få resturert exstralysgrillen. Endret April 5, 2011 av Nyggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet November 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 Har litt planer for Amazon igjen.Blir å byggeom til B16 front,da eg synest den er penest.Har funne grill og frontplate i Sverige. Driver også å samler litt deler til turbo-motor. Nye Dellorto (lotus)gassere,nytt insug,plenium i alu,orginal R-sport topp som er modda,Kjøpte eit turbokit fra gik,kugerhjul sats.Vurderer stempel og råder fra Sten Parner motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Det er bra du står på:)Du må lage tråd på vccn.no, er nok fleire som følger m ed der!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg