Amazon121 Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Hei. Det er 5x4 1/2 tum. (5x114.3mm) Az121... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Kan noen svare meg på dette??Hvilken boltcirkel passar på amazon 5x4 1/2 tum eller 5x4 3/4 tum?? du skal ikke ha deg et sett med 18 tom "american racing" også da. jeg har 4 nye felger jeg skal kvitte meg med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Hei. Det er 5x4 1/2 tum. (5x114.3mm) Az121... Takker:volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 du skal ikke ha deg et sett med 18 tom "american racing" også da.jeg har 4 nye felger jeg skal kvitte meg med Tja..Lurte no mest på 8x17 stålfelger,men pris da??Felgene som stod på pven? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 du skal ikke ha deg et sett med 18 tom "american racing" også da.jeg har 4 nye felger jeg skal kvitte meg med Er der plass på amazon med litt senk??Bredda tenke eg på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Her er noe som skal monterest med tiden..Kan kansje bli bra,men er usikker på kor det vil fungere.. extrudabody spjeldhusene ser for jævelige ut. jenvey har bedre utseende samt bedre flow. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 extrudabody spjeldhusene ser for jævelige ut. jenvey har bedre utseende samt bedre flow. Spjeldhuset blir sikkert sålt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Har funne noen stålfelger 7x17 med et-mål 41.Noen som vet om dette vil passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amazon121 Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Hei. Det høres ut til å være felger til en Nyere Volvo?? Om så, så har den 5x108mm boltsirkel. Bygger veldig innover, 16mm mer inn enn orginalfelgen. Az121... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Hei. Det høres ut til å være felger til en Nyere Volvo?? Om så, så har den 5x108mm boltsirkel. Bygger veldig innover, 16mm mer inn enn orginalfelgen. Az121... Nei det er felger til ein Hyundai med boltsirkel 5/114,3,ja dei vil bygge mye innover.Men det er vell råd å snu eller flytte senter(Sunnås hjulservice)Problemet er at Hyundai Norge ikke har desse felgene i Norge,men eg får leite litt i Sverige.. Så desse vil bygge ca 2cm mere innover,går det eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Da er det en stund siden sist,men har samlet noen nye deler til sleden.Nye org skjermspeil,nye b16 blinkers(helvite å noe mindre),nye helrødebaklamper fra tidleger modell,org 123gt ratt å så har eg fått mitt spes bestilt senkesett(80mm) fra Åkerne fjerfabrikk.Må på eu først,men bilder kommer etter kvart..Tror det blir ein bra sommer med amazonen når dette er montert.Har i løpet av vinteren skiftet frontrute til en med grønntoning,skiftet div pakninger+mere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 HJELP:Trenger to chromramer til baklykter 57-62 er uten hull for skruer..Er det noen som har?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Her er noen til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Det som er gjort med Amazonen er:Nytt innteriør,gt-ratt,ny frontrute,b16 blinkers,bredda stålfelger,spes laget senkesett(80mm)nye lykter runt hele bilen,skjermspeil++++mye mere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg