245tic Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 I går kveld på viasat4 gikk det en film som jeg faen ikke husker navnet på. Er ei kjerring som er med der som jeg trenger navnet på. Noen som skjønner hvem film jeg mener? Handling: mor og en datter som dater å gifter seg med rike menn derretter skiller seg og tar pengene derres. Jeg er ute etter navnet på dattra hehe, bare husker ikke hva hun het igjen.??? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Heartbreakers med Jennifer Love Hewitt? http://www.imdb.com/title/tt0125022/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Heartbreakers med Jennifer Love Hewitt? http://www.imdb.com/title/tt0125022/ hahaha der ja:). Takker :)... Faen hu er deilig ass Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Eneste grunnen til at jeg vet hva filmen heter er fordi hu er med ja (= Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 hehe Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 http://www.jenniferlovehewittonline.com :) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 grisegutter :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Hehe, Jennifer Love Hewitt var visst på Topp10-lista over Hollywoods hotteste pupper også, men det visste dere vel? Hva jenter får med seg:op: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Hehe, Jennifer Love Hewitt var visst på Topp10-lista over Hollywoods hotteste pupper også, men det visste dere vel?Hva jenter får med seg:op: Hehe, fått med meg det ja ^_^ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Hehe, fått med meg det ja ^_^ Regna nesten med det..;) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Regna nesten med det..;) Ey! Antyder med det? xP haha Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Ey! Antyder med det? xP haha Du er gutt og det var bilder av 10 damer med fine pupper:op: Og det liker vel en del mannfolk å se på.. Selv om jeg mener at jenter er mer puppefiksert enn gutter.. :P Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Du er gutt og det var bilder av 10 damer med fine pupper:op:Og det liker vel en del mannfolk å se på.. Selv om jeg mener at jenter er mer puppefiksert enn gutter.. :P Yes den likte jeg å høre Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Yes den likte jeg å høre Det jeg mente var at jenter er mer opptatt av det fordi de ALDRI blir fornøyd med dem :P Damer pirker og pirker.. ''hu hadde finere pupper enn meg fordi ditt og datt''.. ''puppa mine henger fordi at hvis jeg legger en blyant under dem uten bhn på så detter ikke blyanten ned igjen'' osv osv.. Detta vil gubben bare riste på hodet av..:op: Derfor er kjærringer ofte mer puppefiksert.. heh. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg