Sæther Racing Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Jeg hoppet over til prosjektforumet med omegan i en liten protest, synes det er alt for lite folk som bygger omegan! Og hvertfall alt for lite folk som legger ut tråd her! :( Jeg vil ha inspirasjon til og forsette videre. Jeg vil ha tråder jeg vil se biler , Jeg savner et sikklig Omega prosjekt. Hvis noen har link fra noe , sleng den gjerne inn i denne tråden, Så stakkars meg kan lese. Helst engelsk, da det eneste tyske jeg kan er heil hitler. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Er enig der, trenger fleire Omega bygg, spesielt Omega A:) Har sjølv Omega B men gidder ikkje legge ut prosjekt tråd sia det tar tid, pluss at det ikkje er eit "bygg", kun gjort litt småting på utsjånad Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Jeg begynte på en 96 mod. Men den ruster fortere enn jeg klarer å sveise! så jeg gir pokker. Fikk den godkjent med ett nødskrik for to nye år. Da går den på dynga! Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Må lære deg og ta vare på en omega, Vaske og stelle med den, Mine ruster ikke når jeg har dem. Min står jo også nå i garasjen vinterlagring så kansje ikke så rart nå. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 kjøpte den nylakka. som viste seg å være "nysminka" Færdig opprusta å tiljuksa. Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Jeg sitter å ser etter en ny omega nå :) Blir vell et lite prosjekt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agterio Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Jeg bygger ikke har kjøpt en omega for et halvt års tid.. har bare bytta lykter fiksa skader på ene listen sota blink lys etc kan hende det blir lagt ut en prosjekt tråd iløpet av sommeren da jeg får jobb og penger jeg kan bruke på den ;) Har planlagt styling senk opplakerin.. muligens prøve å se om jeg klarer å lage Diode Lykter bake ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Holder på med et 3000 24v prosjekt. Har levert motoren fra meg for turbomontering og overhaling. Bilen og lotusstylinga er på lakkering. Blir montering i løpet av de første 6mnd håper jeg. Har sveiset rust, mekka runde hjulbuer osv. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 enig i at det er alt for få omega prosjekter. Så snart jeg får en skal det komme tråd på den og de oppdateringene lommeboka gir tilatelse til. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteAndré Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Jeg holder på med en 95 mod Omega stasjonsvogn 2.5 V6. Ikke noe stort prosjekt, men har satt på Steinmetz front, Griller og frontspoiler, og sideskjørt, 18" Zito felger. Linselykter er også kommet på plass. Planen videre er å få monter et orginalt recaro skinn int. som jeg har liggende, men må bygge om til el.vinduer. Deretter blir d hellakkering av bil pga steinsprut på framskjermer panser og tak. Siter Steffen André Thomassen Omega B1 2.5 V6 STV Ascona C 2.0 SPRINT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 lag prosjekt-tråd! Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Jeg holder på med en 95 mod Omega stasjonsvogn 2.5 V6. Ikke noe stort prosjekt, men har satt på Steinmetz front, Griller og frontspoiler, og sideskjørt, 18" Zito felger. Linselykter er også kommet på plass. Planen videre er å få monter et orginalt recaro skinn int. som jeg har liggende, men må bygge om til el.vinduer. Deretter blir d hellakkering av bil pga steinsprut på framskjermer panser og tak. Bilder av skinnint.!!? Og lag prosjekttråd ja:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Er helt tom for penger, så tar laang tid før jeg får gjort noe. Eneste nye planer nå er vel xenon i alle lys. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteAndré Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Er desverre på sjøen nå, så har ingenbilder av int. Men er det samme som står i denne bilen: http://opelhugg.com/index.php?option=com_content&task=view&id=164&Itemid=41 Jeg er også ny på forumet så har ikke fått fomlet meg til å lage en prosjekt-tråd enda, men det kommer!!! Siter Steffen André Thomassen Omega B1 2.5 V6 STV Ascona C 2.0 SPRINT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 godt og høre. muligheter for og kjøpe de to skinn recoro stolene foran, har 2 vanlige sort skinn stoler. men trenger litt mere sidestøtte på rudskogen Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg