Gå til innhold

Ingen flere som bygger Omega?

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Jeg hoppet over til prosjektforumet med omegan i en liten protest, synes det er alt for lite folk som bygger omegan! Og hvertfall alt for lite folk som legger ut tråd her! :( Jeg vil ha inspirasjon til og forsette videre. Jeg vil ha tråder jeg vil se biler , Jeg savner et sikklig Omega prosjekt. Hvis noen har link fra noe , sleng den gjerne inn i denne tråden, Så stakkars meg kan lese. Helst engelsk, da det eneste tyske jeg kan er heil hitler.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bygger ikke har kjøpt en omega for et halvt års tid.. har bare bytta lykter fiksa skader på ene listen sota blink lys etc kan hende det blir lagt ut en prosjekt tråd iløpet av sommeren da jeg får jobb og penger jeg kan bruke på den ;) Har planlagt styling senk opplakerin.. muligens prøve å se om jeg klarer å lage Diode Lykter bake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med en 95 mod Omega stasjonsvogn 2.5 V6. Ikke noe stort prosjekt, men har satt på Steinmetz front, Griller og frontspoiler, og sideskjørt, 18" Zito felger. Linselykter er også kommet på plass. Planen videre er å få monter et orginalt recaro skinn int. som jeg har liggende, men må bygge om til el.vinduer. Deretter blir d hellakkering av bil pga steinsprut på framskjermer panser og tak.

Steffen André Thomassen

Omega B1 2.5 V6 STV

Ascona C 2.0 SPRINT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med en 95 mod Omega stasjonsvogn 2.5 V6. Ikke noe stort prosjekt, men har satt på Steinmetz front, Griller og frontspoiler, og sideskjørt, 18" Zito felger. Linselykter er også kommet på plass. Planen videre er å få monter et orginalt recaro skinn int. som jeg har liggende, men må bygge om til el.vinduer. Deretter blir d hellakkering av bil pga steinsprut på framskjermer panser og tak.

Bilder av skinnint.!!?

Og lag prosjekttråd ja:)

94- Omega 3,0

98- Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er desverre på sjøen nå, så har ingenbilder av int. Men er det samme som står i denne bilen: http://opelhugg.com/index.php?option=com_content&task=view&id=164&Itemid=41

Jeg er også ny på forumet så har ikke fått fomlet meg til å lage en prosjekt-tråd enda, men det kommer!!!

Steffen André Thomassen

Omega B1 2.5 V6 STV

Ascona C 2.0 SPRINT

Lenke til kommentar
Del på andre sider