Gå til innhold

Varmeapparat = ute av drift?

Ranger emnet

espulus

Anbefalte innlegg

Da kommer jeg med enda en sytetråd om hvor "dårlig" og lei jeg akkurat nå er av Passat... Har hatt mye problemer med min bil etter kjøp, men det er vel noe man må regne med.

Uansett...

I dag kl. 06.30 var bilen oppstartet, iskald og klar til å frakte meg på jobb..

Jeg renset rutene for is og snø, satte meg inn i bilen og begynte å kjøre.

Det var da duggen kom at jeg merket at vifta ikke virket.

Jeg tenkte ikke noe spesielt over det, og mente at det kanskje var dårlig kontakt eller noe, og at jeg fikk ordnet dette senere.

Da jeg dro på Møller Stjørdal, fikk jeg ikke noe konkret svar, som vanlig. De mente de måtte ut med dashbordet, hanskerom etc. for å finne ut eksakt hva det gjald.

I ettertid har jeg tenkt mer på at motoren i selve apparatet er gåent??...

Noen som vet hvor mye en slik motor koster, og om det er mye arbeid å få skiftet denne?

Evt. om noen har en slik motor liggende klar for salg?

Håper på RASKE svar, da det er j æ v l i g kaldt i bilen^^,

Espen

1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt**

1963 Ford Anglia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor mye en slik motor koster, og om det er mye arbeid å få skiftet denne?

Evt. om noen har en slik motor liggende klar for salg?

Håper på RASKE svar, da det er j æ v l i g kaldt i bilen^^,

Espen

Norskbildelsenter har sånne..

Rundt 1000kr

Veldig lett å bytte... sitter oppunder hanskerommet...

Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake..

Vifta lever nå sitt eget liv, så tviler på at det er motoren.

Vil heller tro at det er en slags motstand eller noe i den duren som er gåen.

Vifta kan plutselig slutte å virke, og når jeg kjører i ei dump eller gir på, kommer vifta til bake. Virker som om noe da blir "dyttet" på plass.. Hm.. Tviler også på at det er dårlig kontakt, men det kan jo selvfølgelig være det også.

Anyways, får prøve å finne meg en slik motor på bildelesenteret. Like greit å få byttet den i samme slengen. Er jo tross alt en 11 år gammel bil det er snakk om^^

Takk for svar.!

1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt**

1963 Ford Anglia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...