Gå til innhold

mitt A4 B5 prosjekt

Ranger emnet

zachariassen

Anbefalte innlegg

Gikk til inkjøp av en helt orginal audi a4 b5 1.8tq som jeg tenkte å modifisere litt her og der=) den er ikke helt strøken men ikke noe store feil med den. det som var feil da jeg fikk den er litt rust på bremseskivene. klossene tar bare 1/3 av skiva på begge sider forran. så er det jo litt lakk-skader og en del bittesmå riper i frontrute og sånne ting som kommer med åra. men det er et fint utgangspungt=)

Det som skal gjøres vil jeg ikke røpe alt for mye av. hvertfall ikke ennå, for jeg er ikke helt sikker selv ennå.

Men noe jeg har tenk på er:

Sort sportsskinn (ta kontakt om noen har eller vet om noe)

Lakke interiørlister (gjort)

Nytt understell (bestilt justerbart)

Hellakkering

Nye felger (gjort)

sportsratt (gjort)

Modifikasjoner av motor uten å røpe hva;)

moderat stereo (gjort)

DVD-spiller (gjort)

alarm og sentrallås (gjort)

Så får vi se hva som blir noe av og ikke og hva som eventuelt blir endret av planene. Kommer an på tilgjengelighet av penger og tid=)

Så dette er nok et prosjekt som kommer til å strekke seg over ganske lang tid..

Men jeg har et par OZ Racing opera-felger i 17" som jeg lurer på å sette vinterdekk på. og da har jeg to relativt nye sommerdekk i dimensjon 215x45r17 som eventuelt skal selges og fire org 15" audifelger med piggdekk som også eventuelt skal selges.

bare å melde interesse=)

Det som foreløpig er gjort med bilen er:

Byttet gearkule til en i sort skinn

Montert turbotrykksmåler

Lakket midtkonsollen

Satt inn ny cd-spiller

Byttet til litt bedre hovedlys

Rivd vekk mengder med unødvendig plast i motorrom

hmm. kommer ikke på mer i farta jeg.

Bilder kommer når jeg har funnet ut hvordan jeg legger dem ut:P haha, så flaut!

Endret av zachariassen

Kjører børsje med fire ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir spennendes å se hva du finner på :)

Bilder legger du ut ved å registrere deg på photobucket og laste opp bilder dit, og kopiere lenkene hit, hvis du sjønner :op:

ja det skjønte jeg=) om jeg får det til er jo en annen sak men det vil jo tiden vise:P jeg gjør et forsøk:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen.jpg

koblingavcdspiller.jpg

midtkonsollen.jpg

Det gikk jo greit=)

Da fikk dere sett noe hvertfall. Jeg fikk ikke tid til å ta noe særlig med bilder i dag men dere har jo sikkert sett en org a4 før så jeg kan jo være litt mer omfattende når det begynner å skje ting=)

Men gi meg gjerne positiv/negativ kritikk underveis=)

Morro å høre andres mening=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girpåsan er vel på tide å bytte ut? eller er det bare dremelstøv? Ser ut som et lite prosjekt dette, og det er gøy! =) Lykke til videre!

Den filla skal bort. har såvidt begynt=) holdt på i fire dager foreløpig så har ikke rukket så mye, men det blir morro å se hvordan det ender. blir nok et stort prosjekt ja, og det liker jeg=) bilen skal bli strøken etterhvert=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider