Gå til innhold

mitt A4 B5 prosjekt

Ranger emnet


zachariassen

Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

for å være helt ærlig så er jeg ikke sikker på åssen den ser ut i b5. men den som står på s-line i 03' mod. den alu. kula. den syns jeg e rdrit pen. lurer på om jeg skal ha meg sånn en gang=)

 

hehe. jeg har råttne minner om akkurat den typen girkuler.. sto på en skabbete 318i som en kompis av meg kjøpte

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. jeg har råttne minner om akkurat den typen girkuler.. sto på en skabbete 318i som en kompis av meg kjøpte

 

aha. jeg har ikke så dårlige minner jeg da. fadern har en gammal veteran-ferrari. noe han måtte ha for å tilfredstille guttedrømmen (og sikkert alderen):P hehe. men derfor syns jeg som sagt at den kula er litt fin. men blir nok ikke der for alltid. kan hende det blir en sånn s-line kule en gang. men er ikke første pri..

Kjører børsje med fire ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da vil jeg informere om at tubotrykket er tilbake og har vært der i hele dag=) wooohooo! endelig turbotrykk igjen!!=)

men jeg må nok ha ny turbo snart uansett pga slakk..

men hva skjer om jeg lager meg en bleedventil mellom magnetventil og wg og øker trykket så mye at den går i nødmodus? må jeg inn og slette feilkoder eller holder det å fjerne bleedventilen og starte bilen på nytt? og må jeg også stille opp bensintrykket om jeg skal stille opp turbotrykket? eller spiller ikke det så stor rolle i og med at lmm måler opp mengden med luft og slipper til tilsvarende mengde bensin? og hvor mye kan jeg eventuelt stille opp turbotrykket?

 

på forhånd takk for svar=)

Kjører børsje med fire ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

DA har det vært sstille her en stund. Har skjedd noe men har vært dårlig til å skrive om det. det som har skjedd (som jeg kommer på i farta) er:

byttet div slanger i motorrom

Lakkert frontfanger(helt ned)

Byttet halve forstillinga for så å finne ut at det blir ødelagt med en gang om man ikke bytter alt på en gang så da har jeg handla et helt sett (forsterka)

puttet inn litt stereo

reparert og hengt opp eksos

justert turbotrykksmåler

byttet olje og filter

puttet i sommermattene (stoff)

byttet resirk

og selvfølgelig satt på sommerdekka=)

 

hmm. da kommer jeg ikke på mer men har sikkert gjort masse annet også.

da er jeg på utkikk etter justerbart understell så jeg får hivd dritten i bakken.

men jeg finner faen ikke noe til quattro. hørt rykter om at hottuning skulle ha et billig som funker, men finner det ikke. noen som vil hjelpe?:) tenkte meg et til ca 5000.

Endret av zachariassen

Kjører børsje med fire ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et slikt liggende her i stua nå. Så kan ikke si noe om hvordan det er på bilen. Men super service fra han karen der som selger.

Fulgte også med en flaske med noe teflongreier man skal smøre gjengene inn med.

 

aha=) kan du ikke gi meg et tilbakemelding på hvordan de fungerte på bilen da?=) skal ha noe justerbart nå (har en knekt fjær så det haster) men vet ikke hva jeg skal kjøpe. og gidder ikke bruke 15 000 på det heller..

Kjører børsje med fire ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår