Gå til innhold

mitt A4 B5 prosjekt

Ranger emnet


zachariassen

Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får resirk ventil på biltema, jeg har en lik en i min bil å den fungerer bra! Den koster halvparten av forge sin. Så lenge den er laget av metall så holder den så ryker ikke som den orginale. Og den lager nok lyd sammen med åpent filter om det er interessant;)

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er egentlig det værste som kan skje hvis ejg setter på dumpventil?

 

ingen værdens ting:D hehe kjørt med åpen dumpventil på min bil i 1 år + 2 år med tidligere eiere;) eneste er at det blir feil bensinblanding, å bruker mer bensin, soter fortere igjen katalysator osv:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg en dump og en ny resirk liggende. får se i kveld eller i morgen hvem av dem jeg velger. skal selvfølgelig informere om hvem ejg velger og skal prøve å begrunne det så godt jeg kan også=)

men er det noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i powerflex foringer. har vært inne på både norske og engelske hjemmesiden til powerflex men når ejg trykker på "produkter" så får ejg beskjed om at det ikke ligger noe informasjon på serveren:S det er jo ikke noe særlig bra for salget til powerflex:P er lei av å kjøre "båt" så nå blir det powerflex og nytt understell så fort jeg får råd...

Kjører børsje med fire ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en ny org resirk i plast også blir det alu resirk til mandag igjen=) grunnen er at ejg ikke gidder å brenne katalysatoren, øke bensinforbruket og miste turbotrykk for å få den lyden. da bruker jeg heller resirk og åpent luftfilter og får en tilsvarende lyd uten alle ulempene jeg nevnte lengre opp=)

Kjører børsje med fire ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår