danniG Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Har bestilt meg ny fabia, og måtte jo sefølgelig ha alt utstyr:afro Fabia 2009 model 1,9 TDI 105 HK. Candy white farge. utstyr: * 16" felger * Maxi dot * Elektriske vinduer bak * Bad Road plate under bil * Bokser under seter * Høytjusterbart sete til passasjer. * Ekstra mørke ruter bak * Cruisecontroll * Eletrisk Soltak * 8 høytalere * Climatronic * Delskinn intriør * Alarm med tauesensor * Dekktrykkskontroll * Deaktivering airbag passasjer sete. * Parkeringssensor bak * Oppvarmet spyledyser * kurvetåkelys * Uten motorbetegnelse i tillegg til dette så blir det jo senk, annlegg ++ vil nok bli laget en prosjekttråd etterhvert. får den i mars. Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Grattis, men hva er Maxi Dot? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Takker:) er kjørecomputer:) Grattis, men hva er Maxi Dot? Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Oki, høres ut som nooeee heeelt annet! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Gratulerer Danny... da er det bare å glede seg til våren da :D //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Det blir bra! :-) Fabia med senk og litt ekstra stæsj er bra. Vil skille seg litt ut fra mengden. Og 105 Hk TDI i den lille bilen må vel føles ganske kvikk. :-) Har samme motor i min endel større Octavia med 4x4. Ikke noen rakett i den bilen riktig nok. Men har en diskusjon gående her på forumet under "Teknisk" fordi motoren min ble bremset til 119 hester originalt. Kan jo håpe at det er samme effekt i de fleste av de motorene. :-) http://www.bilforumet.no/teknisk/216290-oppgitt-effekt-stemmer-faktisk-effekt.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 takker mikael:) gleder meg som en liten drittunge til isspising i 17mai toget:P blir jo seff gjort litt med den også:) Gratulerer Danny... da er det bare å glede seg til våren da :D //M Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 ja tror det blir bra:) har kjørt 105 fabia en gang og det flyttet seg greit. fin den octaviaen din:) digger de:) jobber på skoda til vanlig så ser de nesten daglig, ikke mye feil med de:) så du har kjørt bilen din i benken?:P hvor mye NM har du?:) Det blir bra! :-) Fabia med senk og litt ekstra stæsj er bra. Vil skille seg litt ut fra mengden. Og 105 Hk TDI i den lille bilen må vel føles ganske kvikk. :-) Har samme motor i min endel større Octavia med 4x4. Ikke noen rakett i den bilen riktig nok. Men har en diskusjon gående her på forumet under "Teknisk" fordi motoren min ble bremset til 119 hester originalt. Kan jo håpe at det er samme effekt i de fleste av de motorene. :-) http://www.bilforumet.no/teknisk/216290-oppgitt-effekt-stemmer-faktisk-effekt.html Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Hallo danniG, grattis med nytt bil kjøp, kule de bilene der ja :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 halloen. grattis me ny bil. mora mi har akurat samme bil. en 1,9 TDI. den e orange og sportsutgaven. flott bil. et par ting med den bilen som jeg ikke er helt fornøyd med, den kakler no jævli synes jeg, spess nor den er kald. så synes jeg 105 hesster ikke gjør en særlig god jobb i bilen. vet ikke om det er alle bilene eller om det er kun denne. men synes di 105hk er så trege. 140 hesstern er som natt og dag. bilen er enda ny da, så mulig den slipper litt etterhvert åsså leveres den ikke med skjerm.. men ellers en kanon bil for pengene. gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 ja tror det blir bra:) har kjørt 105 fabia en gang og det flyttet seg greit. fin den octaviaen din:) digger de:) jobber på skoda til vanlig så ser de nesten daglig, ikke mye feil med de:) så du har kjørt bilen din i benken?:P hvor mye NM har du?:) Den bremsa 118,9 hk, og 279 nm. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 takker og bukker olemann:) Hallo danniG,grattis med nytt bil kjøp, kule de bilene der ja :) Ole Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 takk:) de kakler veldig når det kaldt ute, ikke bombe det til å være diesel. da skulle du ha hørt de 3 sylindra diselbilene. bilen er forsatt tung og evt hvis man skal ha litt annlegg og folk så vil den gå enda dårligere, men forbruket på den bilen skal visst være konge i forskjell til bla golf 5 1.9 tdi:) den leveres bare med navigasjon low som er bare no crap, desverre ikke no skjerm nei;/ men da finnes Pioneer sin F900BT som passer rett inn:) halloen. grattis me ny bil. mora mi har akurat samme bil. en 1,9 TDI. den e orange og sportsutgaven. flott bil. et par ting med den bilen som jeg ikke er helt fornøyd med, den kakler no jævli synes jeg, spess nor den er kald. så synes jeg 105 hesster ikke gjør en særlig god jobb i bilen. vet ikke om det er alle bilene eller om det er kun denne. men synes di 105hk er så trege. 140 hesstern er som natt og dag. bilen er enda ny da, så mulig den slipper litt etterhvert åsså leveres den ikke med skjerm.. men ellers en kanon bil for pengene. gratulerer så mye Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 tøft:P Den bremsa 118,9 hk, og 279 nm. :-) Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 chip motoren å sett inn skjerm. da har du en topp bil. 0,39-045 blanda kjøring. har prøvd 3 sylindra også, den har en grusom gange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg