Yoneck Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Er det noen som kjenner til APEX senkesett? Er de brukbare? Jeg lurte på å kjøpe et sånt (har fått tilbud på et billig) til mercen for å få den litt stivere enn den er nå (orginalfjærer). Kan en forvente at sånne siger? Er APEX et typisk billig-merke? Jeg har absolutt ikke peil på senkesett fra før, så er det noe jeg burde vite, er det bare å spytte ut.. -- fS '92 MB 300 TD Turbo Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Jeg vet egentlig ikke noe annet en at CaliBreez her på forumet har\hadde det på Calibra'n sin, det satt vist som faen på veien. Spør han! Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Jeg har APEX på min.. Synes det funker fint jeg.. Ikke jeg som monterte det, men bilen ligger som ei bleie på veien så jeg klager ikke :) Bilen er faktisk godkjent med senkesettet i Sveits.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Det stod på en Prelude jeg hadde for et par år siden. Skulle være 35 mm senking på den jfr papirer og vognkort, men jeg målte den til ca 65-70mm. De fjærene satte seg etterhvert så det ut som, men jeg kjente aldri at demperene slo i bånn. Man får man en litt annen kjørestil med en så lav bil, og tar det svært med ro over ujevnheter. Den Luden var lav... Igrunnen bare slitsomt da den subbet konstant vinterstid hvis jeg kjørte i sporene. Glemte å si: den satt som tyggis med superlim på veien!! Har ikke kjent maken til veigrep, selv om svært mange påstår den skal bli helt håpløs med tanke på firehjulsstyringen og ekstreme cambervinkler bak. Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by OMR Det stod på en Prelude jeg hadde for et par år siden. Skulle være 35 mm senking på den jfr papirer og vognkort, men jeg målte den til ca 65-70mm. De fjærene satte seg etterhvert så det ut som, men jeg kjente aldri at demperene slo i bånn. Man får man en litt annen kjørestil med en så lav bil, og tar det svært med ro over ujevnheter. Den Luden var lav... Igrunnen bare slitsomt da den subbet konstant vinterstid hvis jeg kjørte i sporene. Glemte å si: den satt som tyggis med superlim på veien!! Har ikke kjent maken til veigrep, selv om svært mange påstår den skal bli helt håpløs med tanke på firehjulsstyringen og ekstreme cambervinkler bak. Huff, da.. Altfor lav bil vil jeg ikke ha. Da kunne jeg heller beholdt den som den var. (se http://www.ascona.no/bil/300tdt , de nederse er fra før jeg satt på orginale fjærer. Får håpe det ikke er værre enn at det kan justeres med puter. Kjøre sidelengs over fartsdumper og sånt blir liksom litt for dumt. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by Yoneck Kjøre sidelengs over fartsdumper og sånt blir liksom litt for dumt. Neida! :) :) :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by Jonte Neida! :) :) :) Joda ! Junior på 4 år greide faktisk å spørre meg : "hvorfor ligger bilen din??" Bilen skal fortsatt være en bruksgjenstand, og jeg har en h*****es veg opp til hytta. Egentlig burde jeg ha beholdt patrolen, men det ble litt dumt i lengden. Dessuten ser det bare dumt ut når den er skamsenket. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg