RS2 Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Da jeg var 14 år, håpet jeg på at jeg ville få en jente med store bryster. Da jeg var 16 fikk jeg min første kjæreste, med store bryster, men det fantes ingen lidenskap. Så jeg bestemte meg for at jeg ville finne en lidenskapelig jente. Da jeg begynte på videregående skole, fant jeg den lidenskapelige jenta jeg lette etter, men hun hadde altfor sterke følelser. Hun var dramatiker og gråt hele tiden og truet med selvmord. Derfor bestemte jeg meg for å finne en kjæreste med litt mer fart i. Og det var da jeg var 31 år at jeg fant en spennende kvinne, men jeg klarte ikke å holde følge med hennes tempo. Hun skulle være med på alt og hadde ingen styring. Derfor bestemte jeg meg for å finne en intelligent kvinne. På 35-års dagen fant jeg en intelligent kvinne med føttene trygt plantet på bakken, så jeg giftet meg med henne. Det varte ikke lenge før hun skilte seg fra meg og tok med alt jeg eide. Jeg er nå 42 år og leter etter en kvinne med store bryster. :D :D :D :D :D :D :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 hehehehehehehe Går tilbake i sine røtter.. :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 hehe..er det bare meg eller er RS2 jævli sexfiksert!!??? hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg