Skaar Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Hadde ett lite uhell med Omegaen min, men kom frå det utan større skader. Bilan har fløyet gjennom luften, og havnet på taket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Sykt! Hva var det som skjedde? Kresja selv min omega b og gikk fra det uten ei skramme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Kjaure av vegen, opp på en jordhaug på ca 3 meter, flippa rundt i lufta, landa inn på veien på taket og med fronten motsatt vei av hva jeg kjørte, og glei inn til autovernet på motsatt side av veien. Resultat: Forstua ankel, strekt sene i skulderen, og kraftig hjernerystelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 åfy den så ikke god ut nei! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 fort gjort.. Gjort nesten det samme sjøl. Glad jeg kjørte Omega. [ Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Oi, der ja :O Tydelig at Omega er ganske så robuste biler ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Omega er ikke spesielt kollisjonssikker. 98-modellen fikk 3 stjerner i EuroNCAP, som ble oppjustert til 4 når den fikk sidekollisjonsputer. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 fort gjort.. Gjort nesten det samme sjøl. Glad jeg kjørte Omega. [ Kjører du til vanlig rundt uten panser ? :crazysant: Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 visst du åpner øya ser en tydeligpanseret som står lent inntil h-skjerm.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg