Sigillum Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Etter jeg vraket min CRX for 2år siden har jeg har rukket å ha hatt flere forskjellige biler, Bla en ny Sportback og A4stv osv. Men ingen av bilene klarer å matche kjøre egenskapene å sjelen som lå i Crxen... Har derfor solgt unna alt av biler og skal gå til innkjøp av en Crx igjen :) Det som er så synd er at det er så utrolig få ED9 og EE8typer ute på nett så tenkte jeg skulle høre om det var noen som skal selge eller evt vet om noen som skal selge bil? Har 20k som jeg skal bruke ( vet at det er veldig lite men så bilene trenger ikke være strøkne) Takker for svar på forhånd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 søk opp erlend evensen kabelvåg, 1881 og ring vet han har en crx v-tec 160hk som ikke er tollet,18 lapper i avgift men tipper du får den meget billig da..da han selv sier han ikke har tid til holde på med den,har du vraket av din enda kan du jo ta deler fra den å! Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nookS Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Jeg har da en 1990 Honda CRX ED9 (d16a9) stående. Står 238 på klokka, den er mørk blå, de vanlige crx feilene er selvfølgelig der. Kan selges med eller uten anlegg. Du kan jo sende meg en mail om du er interesert så kan jeg sende bilder og mer info etc. Thamaz@gmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg