Gå til innhold

mye merkelige ønsker folk har

Ranger emnet

audi-maniac

Anbefalte innlegg

Flott det der, men spørsmålet er hvor villig folk er til å gi fra seg en med forsikring til ungdom som skal rasere den. Tar man av skiltene på forhånd, så er det jo ikke noe problem, men da må man helst ha et avlukke område.

"når bilen er vrak sendes den til huggeren og du får pengene, "

Altså du må vente til bilen er ødelagt før du får pengene..

Virka litt tvilsomt, men hvis det stemmer, er det jo et kjempetiltak.

Gleder meg til jula.. Da skal en Camry 2.0 16V få gjennomgå før den skal til huggern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Må jo skrive kontrakt og greier da. Ingen som gir 1500,- i veledighet nå om dagen.....

Hvis det er kødd så slutter han vel etter å ha lurt to stykker.

Da bør begge kneskålene være knust!

hehe..sant det:D

x 1986 mod golf gti 16v

x 1995 audi 80 avant

x 1992 bmw 325i coupe

+ mange drittbiler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mark1

Hvordan blir man vanskelig stilt?

Må jeg registrere meg hos aetat eller må jeg begynne å loffe nedi byen og dope meg sjæl og banke gamle folk?

Jeg vil så gjerne være med på den ordninga!

tenk å få gratis bil å få kjørt den til helvette uten at det koster ei krone a gitt

Meg også!!!

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider