Gå til innhold

Angående avatarer !

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hallo!

Syns forumet og avatar reglene bør strammes inn her!

Ser jo flere har GIF avatarer med masse bevegelse, det forstyrrer meg når jeg leser her. Animerte avatarer tar dessuten enkelte ganger veldig stor plass. Opptil 200 kB har jeg sett avatarer på her sånn, noen stakkarer sitter på ISDN også da!

Sett reglene slik at hver avatar kan være på max 6kB ellernoe, også ingen animerte... det syns jeg ville blitt flott!

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjaa

Hallo!

Syns forumet og avatar reglene bør strammes inn her!

Ser jo flere har GIF avatarer med masse bevegelse, det forstyrrer meg når jeg leser her. Animerte avatarer tar dessuten enkelte ganger veldig stor plass. Opptil 200 kB har jeg sett avatarer på her sånn, noen stakkarer sitter på ISDN også da!

Sett reglene slik at hver avatar kan være på max 6kB ellernoe, også ingen animerte... det syns jeg ville blitt flott!

hehe ganske rart for jeg gikk akkurat inn for og skrive det samme, men så så jeg din post øverst... Finnes forresten en avatar på 400kB på forumet....

Animerte kan de gjerne være men si en maksgrense på 20kB virker greit, men det blir kanskje ordnet på det "nye forumet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amen to that Bjaa!

og: det er ikkje "bare" å oppdatere linja.

har problem med å få levert adsl.

Sentralen er utbygd osv, men ligger på utgjavningskabel, så eg kjem ikkje til å få.

DØD over ISDN!

pupper som rister er fint, men alt til si tid, en gang vil du lese om ein heftig bil, andre ganger vil du sjå på pupper.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kan det passe med et forslag om å stramme inn signatur også? :)

F.eks 4 linjer maks på signaturen?

Tar jo opp noe jævligt til plass de som har 50 biler de har kræsja, solgt og kjørt... det har vel sine interesser (som f.eks erfaringer), men det får da være måte på.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider