bjaa Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Hallo! Syns forumet og avatar reglene bør strammes inn her! Ser jo flere har GIF avatarer med masse bevegelse, det forstyrrer meg når jeg leser her. Animerte avatarer tar dessuten enkelte ganger veldig stor plass. Opptil 200 kB har jeg sett avatarer på her sånn, noen stakkarer sitter på ISDN også da! Sett reglene slik at hver avatar kan være på max 6kB ellernoe, også ingen animerte... det syns jeg ville blitt flott! Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Enig i det...:) Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by bjaa Hallo! Syns forumet og avatar reglene bør strammes inn her! Ser jo flere har GIF avatarer med masse bevegelse, det forstyrrer meg når jeg leser her. Animerte avatarer tar dessuten enkelte ganger veldig stor plass. Opptil 200 kB har jeg sett avatarer på her sånn, noen stakkarer sitter på ISDN også da! Sett reglene slik at hver avatar kan være på max 6kB ellernoe, også ingen animerte... det syns jeg ville blitt flott! hehe ganske rart for jeg gikk akkurat inn for og skrive det samme, men så så jeg din post øverst... Finnes forresten en avatar på 400kB på forumet.... Animerte kan de gjerne være men si en maksgrense på 20kB virker greit, men det blir kanskje ordnet på det "nye forumet" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Haha, blir du så forstyrret av avatarer som beveger seg at du ikke greier å lese postene?? Synes de fleste avatarene er greie jeg, går det for tregt er det jo bare å oppgradere linja:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Bullit: Seriøst, du skjønner hva jeg mener! Det er endel her som ikke har ADSL eller bedre, har det selv, men etter å ha hvert offer for modem i flere år så taler jeg demmes sak også! Og ja, jeg blir forstyrret av pupper som rister o.l! Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Joda, skjønner jo at pupper som hopper opp og ned kan være distraherende, men synes ikke at avatarene burde bli noe mindre enn de er nå, men om de animerte tar opp mer plass og lager problemer for de som ikke har så god linje er jo en annen sak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Desember 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Ingen moderator som gidder å kommentere saken? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by bjaa Ingen moderator som gidder å kommentere saken? Det er gjort før, og har blitt tatt opp tidligere. Søk for å finne. Begrensninger på avatar og signaturer er underveis sammen med alle andre oppgraderinger trur jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 amen to that Bjaa! og: det er ikkje "bare" å oppdatere linja. har problem med å få levert adsl. Sentralen er utbygd osv, men ligger på utgjavningskabel, så eg kjem ikkje til å få. DØD over ISDN! pupper som rister er fint, men alt til si tid, en gang vil du lese om ein heftig bil, andre ganger vil du sjå på pupper.. :p Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Hvis dette er et problem kan dere går inn på user cp også edit options... så velger dere bort å vise avatar i postene. Da slipper dere med treg linje å laste avatar hver gang. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Uff... At jeg ikke visste det før med min 56k modemoppkobling.. Det å bruke øya litt er smart. Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Kan det passe med et forslag om å stramme inn signatur også? :) F.eks 4 linjer maks på signaturen? Tar jo opp noe jævligt til plass de som har 50 biler de har kræsja, solgt og kjørt... det har vel sine interesser (som f.eks erfaringer), men det får da være måte på. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg