Sledhead Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Hei! Har fått lekkasje på servoslangen min, vet ikke hva den heter.. Legger derfor ved bilder.. Er en Audi A6 2.6 V6 1995 Noen som vet hvilket delenr. denne har, eller kan finne ut det? Har hørt med møller, og de skulle ha 2580,- for denne ink. moms. Synes dette er litt i overkant, så skal se litt på nett om jeg finner billigere. Bilder; Mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind S Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Er det ikke bare å dra på en hogger og skru den av der? Du trenger ikke noe delenummer for å gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sledhead Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Joda, men skal ha en ny en..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 I følge deleprogrammet ETKA så er delenr på den fleksible slangen der: 4A1 422 893 AA Hvordan skal du få tak i ny orginal slange med det delenr der uten å dra på møller da? Vet at Tess driver stort med ulike slanger. Går jo an å sjekke om de har noe tilsvarende :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sledhead Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Der; https://www.pap-parts.com/prodinfo.asp?number=4A1%20422%20893%20AA Det ble litt billigere, 770kr + frakt.. Og fikk pris hos møller på 2064+mva.. Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet September 23, 2016 Rapporter Share Skrevet September 23, 2016 Hei, ser jeg også har en liten lekkasje der. Er det noen kobberpakning i mellom der? Vanskelig å se hvor den svetter...tenker den er konet, uten noen kobberpakning? Å skifte slangen er nok ikke så lett, ser den går bak motor osv.. Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg