FX2000 Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 nå har jeg gjort det igjen.. handlet meg ny bil.. etter å ha solgt rx-7'ene etter å gått på alt for mye jobb har jeg nå skjønt hva som må til.. det eneste "vellykkede" prosjektene jeg har hatt har hvert på bruks bilene mine.. så derfor har jeg handlet meg en E36 M3.. Bilder: også noen bilder forje eier tokk siden mine er så dårlige :P hehe Svart Vader er aldri feil :D Planer: har store planer for denne.. kommer til å bli en skikkelig gate\bane racer kosmetisk: M3 speil M3 side skjørt M3 lister M3 GT leppe 97 nyrer ny lykte pakke rundt hele Zito m525 18" (cruise felger) vurderer svart tak.. vurderer også en større spoiler. skal også fikse noen små bulker her og der interiør: M matter og litt M stæsj her og der :P Preformance: effektanlegg quaife diff med høyere utveksling (tenker toppfart rundt 220 - 230) K&N konfilter med varme vegger og hele pakka coilovers muligens K sport tårn stivere forran og bak også diverse andre ting jeg finner på undervies. anlegg: Blir vel litt men ikke så mye.. skal ihvertfall være lett å ta ut til bane kjøring Litt mere om bilen. bilen er en 320i ombygd og godkjent som m3. bilen ble bygd om av en hyggelig kar ifra sør trøndelag som tydlig vis har peiling, for han har gjort en god jobb. så får vi se hvordan dette går :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Tenkte å gå for disse lyktene hva syntes folk? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 du vet at streetracing er ulovlig!!?! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 jeg mente streetracer som i bilens forstand, ikke at jeg skal gjøre det selv. å det er ikke ulovlig å ha en bil som er en "gate-racer" så lenge den er godkjent hos biltrangsynte.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Fortsatt ulovlig å trimme bil i norge! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 ingen ting er ulovlig hvis du får det godkjent.. jah det er vanskelig men ikke ulovlig.. å desuten kan du trimme bil så mye du vil men bare den ikke er gateregistrert :P men nok Offtopic Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Pent prosjekt, men litt feil å kalle dette en M3..er fortsatt en 320 syns jeg.. Mangler også hele M-pakka ;) Ang. lykter så beholder du de org og kjøper angeleyes ringer fra Biltema. Funker faktisk! Mange på bimmers som har det oppsettet..klart penest! Og sleng på et xenonkit :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 haha smil nå litt'a! kødder bare med deg! jo mere du trimmer.. desto fortere kjører du deg ihjel.. ergo fortere kvitt kidsa on the road;!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 DR_S jaja det er en 320i som er ombygd jah men er ikke helt orginal politzei så det går bra.. å resten av M pakka kommer.. DRFT-R: hehe ja da :P men uasnett hvor mye jeg trimmer kommer jeg aldri til å kjøre like vill mann som deg uansett.. men det er bra bare en mindre lastebil på veien :P Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 ha ha ah Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Pent prosjekt, men litt feil å kalle dette en M3..er fortsatt en 320 syns jeg.. Mangler også hele M-pakka ;) Ang. lykter så beholder du de org og kjøper angeleyes ringer fra Biltema. Funker faktisk! Mange på bimmers som har det oppsettet..klart penest! Og sleng på et xenonkit :) Slutt og grin fordi du ikke har M3 maskin under panseret. Hel og pen bil. Titet faktisk selv på den. Den lå finn.no mener jeg. Kommer sikker til og bli bra. PS DFRS eller hva han heter bare kødder meg det, ta en fleip! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Ok Fredrik, nå har du gjort det :D Bare du ikke kjører deg ihjel eller ruller denne ned en bakke sidelengs så vil jeg sitte på ^^ Om jeg tør spørre, hva måtte du ut med for å kjøpe ett ombygd dråg? PS: Gratulerer med ny bil, virkelig nydelig BMW uansett om den er ombygd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 måtte gi 145.000 syntes ikke det er så galt når den er godkjent :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Er det 3,2 , eller 3,0 motor i den? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 det er en S50B30 altså en 3.0L Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg