Dr_S Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Slutt og grin fordi du ikke har M3 maskin under panseret. Hel og pen bil. Titet faktisk selv på den. Den lå finn.no mener jeg. Kommer sikker til og bli bra. PS DFRS eller hva han heter bare kødder meg det, ta en fleip! Ingen som griner her. Jeg kommenterte at den mangler flere ting som M3 har org. Men det kommer vel på etterhvert :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Ok Fredrik, nå har du gjort det :DBare du ikke kjører deg ihjel eller ruller denne ned en bakke sidelengs så vil jeg sitte på ^^ Om jeg tør spørre, hva måtte du ut med for å kjøpe ett ombygd dråg? PS: Gratulerer med ny bil, virkelig nydelig BMW uansett om den er ombygd! skal prøve å holde meg på veien.. har gått bra hittil selvom 2008 har tatt 3 bmw'er i venne kretsen min... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 driver å ser meg litt rundt på tuning deler. noen som vet hva et alfa-N system er?? tenkte på sånn carbon insug å der står det at det er beregnet for å bruke med et alpha N system Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 driver å ser meg litt rundt på tuning deler. noen som vet hva et alfa-N system er??tenkte på sånn carbon insug å der står det at det er beregnet for å bruke med et alpha N system det er for datasprut og throttlebodies. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 fin piratdrosje :) :batman: Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 det er for datasprut og throttlebodies. så man får ikke brukt carbon insug uten?? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 så man får ikke brukt carbon insug uten?? har du bilde av det? du har vel originalt på m3`n ett spjeld per sylinder. alpha-n er ett enklere datasprut med faste verdier å gå ut ifra, med feks ITB så trenger man som oftest en spjeldføler (TPS), giver for turtall. lufttemeperatur føler for innsuget, osv. mens med alpha-n så trenger man kun tps og giver for turtall. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 er et spjel per sylynder orginalt jah.. eneste jeg tenker på er at jeg må få på plass en luft mengde måler.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Grattis med verdens beste bil. Hehe. :D Tipper du blir glad i denne. Den så veldig pen ut, og likte fargen. Selv om det ikke er komplett m-pakke, og egentlig er en 320 som Dr_S sa, syns helt klart du kan kalle det en M3 jeg da. Har den motor, komplett understell og alt tekninsk er som en M3, er det en M3 i mine øyne. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 tøff bil.. regner med å se deg på BMW-treffet på rudskogen i sommer? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 er et spjel per sylynder orginalt jah.. eneste jeg tenker på er at jeg må få på plass en luft mengde måler.. det skal gå det der, så sant du får feste lmm på innsuget. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 kommer på alle bmw treffene jeg har muligheten til å komme på.. men kommer ikke til å dukke opp å kjøre på gatebil. Takker jondepon :P også angående insuget får jeg se litt på det. kanskje noen andre som har gjort det samme jeg kan Smug titte litt på :P ps dr_s er jo bilforumets svar på orginal politzei så ble ikke veldig overasket :rules: hehe Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 du som kjøpte den bilen der ja, snakket mye med forje eier og fulgte prosjektet da han bygde den om. du fikk nok veldig billig bil til at den er godkjent så får du rette opp de bulka den hadde bak og få satt på M tech så er denne en bil som er gull verdt ;) Siter E36 325 Sedan ( ) E36 328 Coupe (x) Ford sierra IS(x) E36 320 Coupe (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 skal nok bli bra skal du se :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Grattis med verdens beste bil. Hehe. :D Tipper du blir glad i denne. Den så veldig pen ut, og likte fargen. Selv om det ikke er komplett m-pakke, og egentlig er en 320 som Dr_S sa, syns helt klart du kan kalle det en M3 jeg da. Har den motor, komplett understell og alt tekninsk er som en M3, er det en M3 i mine øyne. mener jeg og! :) lettere trim av motor eller blir det voldsomt? :D Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg