FX2000 Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 blir lettere trim.. men utvekslinga skal ha litt å sai hvis jeg ikke tar helt feil :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 haha smil nå litt'a! kødder bare med deg! jo mere du trimmer.. desto fortere kjører du deg ihjel.. ergo fortere kvitt kidsa on the road;!) åsså så tøff du var! kan jeg få ta på deg ? Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 blir lettere trim.. men utvekslinga skal ha litt å sai hvis jeg ikke tar helt feil :) får jo bedre aks med det, og mindre toppfart, men det er jo care siden vi bor i norge;) er det mye jobb med skadene på den? mener han du kjøpte den av snakka om det at den hadde noen bulker bak om jeg ikke tar helt feil? har foresten link til tåden da den ble bygd om til M3 vis du vil se:) Siter E36 325 Sedan ( ) E36 328 Coupe (x) Ford sierra IS(x) E36 320 Coupe (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 man klarer seg fin med 220-230 i topfart i norge jah.. ' den har jeg tittet på og lest gitt men kanskje noen andre har lyst til å lese den: http://bimmers.no/viewtopic.php?t=67330&postdays=0&postorder=asc&start=120 stemmer at det var en skade på den ene bakskjermen.. kjenner noen som kan ta det litt billigere for meg så det blir ikke SÅ dyrt og skadene er ikke store heller så det haster ikke helt.. men det skal fikses innen våren.. men siden det må lakkeres litt også så venter jeg ihvertfall til jeg har alt som skal lakkeres.. m3 speil m3 side skjørt osv.. driver også å vurderer takrute senking.. men etter å ha kjøpt bilen og diverse utgifter med det så har jeg ikke best råd nå om dagen.. men ting kommer seg etter hvert :) men har drivi med litt kos: bytta plugger på den hørt de anbefaler Nkg men var ikke så lett å finne så kjøpte boch.. fant også ut at jeg hadde eksos lekasje forran lamda sondene så fikk litt mye bensin på 3 av pluggene.. så da dro vi ned eksosen å sveisa litt hvert en del sveisa på før gitt.. så effektanlegg er det første som kommer da snakker vi ifra manifold fremme til tuppen bak :) kommer nok til å bråke litt :P får håpe jeg kommmer gjennom når det er bane kjøring på rudskogen og våler :P men det skjer ihvertfall litt :) og mere kommer.. skal installere noe smått med anlegg snart også tenker jeg :) ikke noe stort men bare så det er bedre en det orginale.. men det blir nesten 100% usynlig bortsett fra bagasjen så klart.. skal også være lett å koble ut så det ikke blir for mye stress når jeg skal kjøre på bane.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 det høres bra ut, du burde lage deg tåd om den på bimmers også vett:) Siter E36 325 Sedan ( ) E36 328 Coupe (x) Ford sierra IS(x) E36 320 Coupe (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 bimmers er så slitsomt fordi jeg må sjekke der hver dag også får jeg ikke mail når det kommer inlegg der Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 bimmers er så slitsomt fordi jeg må sjekke der hver dag også får jeg ikke mail når det kommer inlegg der hmm tror da du kan sette opp at du skal få det vis du vil. jeg bruker mer bimmers en bilforumet. men det er smak og behag ;) Siter E36 325 Sedan ( ) E36 328 Coupe (x) Ford sierra IS(x) E36 320 Coupe (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Nice! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 heisann.. lenge siden jeg har oppdatert her nå.. men har faktisk skjedd litt.. skal ta noen ordentlig bilder men legger ut en mobil teaser imens.. jeg skal foresten på Bmw treff'et på vallehovin i morgen så da kan man se bilen Teaser: Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Low-Ryder Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Jeg er ikke mye innpå her lengere siden bilen min står godt parkert enda (Mai, og bil som ikke fungerer..katastrofe), men er jo innom litt nå og da. La merke til et kjent nick so måtte jo svippe innom denne tråden,hehe. Så du har kvitta deg med Japsene, og fått tak i bil som står mer i stil til avataren din :) Ikke noe dårlig valg heller, bilen ser bra ut! Skal stoppe innom denne en gang i ny og ne, så du får holde fingrene i gang og fikse mye snadder til denne som vi andre kan dagdrømme litt om,hehe ;) Skal vel prøve å få min egen bil på veien igjen, men gidder ikke stresse heller. Men, (jeg er litt gira på utseende) hva er de framtidige planene?, med utseende altså. Er du typen som er litt "overkill" med styling (som meg) og vil ha stort av alt, eller tenker du på å beholde look'en litt mer diskre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 blir ikke noe overkill blir mere orginal M3 styling tenker jeg så blir det m3gt leppe osv.. og hel lakkering :P Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 turbo,turbo,turbo!! Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 hehe blir ikke turbo Pga 1 ting holdbarhet... og så klart fordi denne er godkjent å da er det ikke så lurt å gjøre den ikke lovlig.. da kunne jeg like gjerne kjøpt meg en som ikke var godkjent.. men JAH det hadde hvert gøy ;) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 hvorfor skulle det bli mindre holdbart med turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 basic rule of cars: har du en billig bil som går bra er den ikke serlig holdbar har du en bil som går bra som er holdbar koster den MYE penger. har du en bil som er holdbar og billig så går den ikke bra.. også vet vel alle at desto mere effekt man drar ut av en motor desto mere påkjenning desto kortere levetid.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg