eunaas Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Hovednøkkelen til min bil har forsvunnet i en brann. Etter å ha søkt litt på forumet, leser jeg at det fort koster 2000kr for en ny nøkkel til en bil med startsperre. Er det ingen vei å få gjort det billigere? Jeg sitter nå med resevenøkkelen, jeg ser det er en strips med en rekke koder koblet til nøkkelen. Vil ikke denne kunne hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Ta å hør med et merkeverksted hva de skal ha for å lage nøkkel til deg... De tok ca 500kr for ny nøkkel (til bil med startsperre) til Hondaen min :) Den kodenøkkeln trenger du uansett, får neppe laga ny nøkkel uten den. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg